sobota, 16 marca 2013

Ciepło-zimno

Jadę samochodem, słońce wpada przez szybę, siedzę w futerku i myślę sobie tylko o tym, że auto to parowar, a ja marchewka. No grzeje niemiłosiernie, jak w lipcu! Wysiadam, zmierzam w kierunku sklepu (do przejścia jakieś 10 metrów), wiatr urywa mi głowę, oczy łzawią od podmuchu, zgrzane czoło szczypie teraz od zimna, zdaje mi się, że w nosa wiszą mi sople -.- 
W co ja się mam ubrać, pytam!?
Chcę już wiosennie, a ciągle muszę przyodziewać sweter i szalik :( Jedynie kolor swetrzyska mnie trochę rozchmurza.





 Sweter - H&M 
Spódnica - A. Wiśniewska
Buty - Allegro
Rajtki - H&M
Torebka - Super Dodatki


37 komentarzy:

  1. dobrałabym inne buty ale i tak mi sie ten set bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor swetra + Twoje włosy to idealne połączenie :) spódniczkę uwielbiam! sama mam podobną i ciągle bym ją nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dokładnie taka sama sytuacja z pogodą! :(

    kolor swetra jak najbardziej ok!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie-super. :D Najlepszy zdecydowanie sweter i buty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słońce moje-przyjmij radę od 10 lat starszej koleżanki. Ja sama mimo moich 176 cm wzrostu nie zdecydowałabym się na takie połączenie, a dlaczego? otóż dlatego, że tak jak i ty mam przyciężkie nogi. I mimo, że zdecydowanie masz jedną z najpiękniejszych buź wśród blogerek modowych ciągle popełniasz ten sam błąd-zakładanie workerów do takiej spódnicy-błąd.zakładanie takich rajstop-błąd. Może złuda pionowych pasków zasugerowała ci,że wyszczuplą nogi, ale takie rajstopy nie wyszczuplaja.Wpychanie swetra do środka-błąd-zarezerwowane dla szczypiorów. Próbowałaś stworzyć złudzenie krótkiego tułowia i długich nóg, ale niestety...Wiem, że w twoim wieku chce się nosić wszystko co modne i możesz to nosić, ale...przy twojej figurze polecam obcasy, obcasy, obcasy.Jesteś taka niziutka, że nierozumiem twojego zamiłowania do płaskiego obuwia, Gdybym ja mogła pozwolić sobie na luksus noszenia 10cm obcasów to nosiłabym je na codzień. Poza tym unikaj spódnic, które nie kończą się w najgrubszej części uda i wzorzystych rurek. To by było na tyle. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, nie jestem w stanie nosić obcasów cały czas, ale szanuję Twoje uwagi. Nie jestem niziutka, z perspektywy stylistów jestem średniego wzrostu :) (no w sumie przy tobie mogę wydawać się mała ;P) Ja się tam bardzo nie przejmuję jeszcze tym co mi wypada, a co nie wypada, jak sama zauważyłaś, jestem młoda i mam prawo do błędów ;P
      Dziękuję za uprzejmy i konstruktywny komentarz, chciałabym, żeby każdy potrafił tak wyrażać swoje obiekcje jak Ty :)

      Usuń
    2. A mnie się podoba - sweterek w spódnicy podkreśla talię, no i ma super kolor!

      Usuń
  7. Świetna spódnica, masz bardzo ładne włosy :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz przecudownie! a spódniczka w 100% w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiej długosci jest ta spódniczka? :) jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to 45 cm, ale możesz mieć krótszą, są szyte na wymiar <3

      Usuń
  11. Thank YOU for your comment, your skirt is amazing too!
    Kisses http://bitoflemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a nie podałabyś linka do butów na allegro? <3 są genialne *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a podałabym ;)
      http://allegro.pl/89111-military-ocieplane-cwieki-sztyblety-black-39-i3090095099.html

      Usuń
  13. Śliczna spódnica,boski zestaw! :)

    Obserwuję ! <3

    http://misiioolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice outfit. xoxo.

    http://atentamente-carmen.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna spódniczka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna spódniczka, buty i sweter ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za link do naszej strony - super miłe to dla nas! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem zmuszona go usunąć, bo zauważyłam, że nie mogę dodać linka do mojego profilu, a o to mi chodziło.

      Usuń
  18. Cudowny sweterek! I ta torebka!
    U mnie dziś było podobnie - widzę, że słoneczko pięknie świeci, z ciekawości w sumie zerknęłam na prognozę pogody, widzę jakieś -7... Niemożliwe! Ale jak wyszłam z mieszkania to jednak okazało się, że bardzo mozliwe..

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing outfit! I´m in love with your necklace and the leather skirt!!
    http://missantbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam polaczenie sweter-spodnica:) B.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Spódnica jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz <3 Dobrze Ci w tym kolorku sweterka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.