czwartek, 14 marca 2013

Na pewno baza?

Gdzie się nie obejrzę widzę porady dotyczące kompletowania garderoby na wiosnę. Mądrzy styliści z przeróżnych portali i gazet mówią nam, że, przede wszystkim, powinnyśmy opierać swoją szafę na ubraniach, tak zwanych, bazowych, jak biała koszula, dżinsy, klasyczne szpilki itp. Ja zdecydowanie nie należę do grupy osób traktujących wspomnianą koszulę jako podstawę, u mnie jest zarezerwowana tylko na jakieś okazje, jak kolacja wigilijna czy egzamin. Mówiąc szczerze nie potrafię wymienić nikogo, kogo znam i kto bazowałby w swoich stylizacjach na owej. Pomyślałam ostatnio, że może warto to zmienić i potraktować to ubranie jako coś bardziej codziennego, miejskiego. Oto, co udało mi się sklecić, myślę, że wygląda to całkiem fajnie, na pewno nie zbyt formalnie :)
Nowa torebka to prezent od sklepu Super Dodatki. Jak na razie mogę powiedzieć, że jest śliczna, pakowna i wygląda na porządnie wykonaną, właśnie takiej torebki brakowało w mojej szafie :) Mam nadzieję, że mi posłuży, będę raportować, jak się sprawuje!

Przypominam wam o konkursie, w którym możecie wygrać okulary zerówki, korekcyjne lub przeciwsłoneczne!
Remember about Firmoo Giveaway! 







 Koszula - C&A
Dżinsy - Cubus
Narzutka - H&M
Buty - Stylowe Buty
Torebka - Super Dodatki
Okulary - Firmoo

Chcę jeszcze pochwalić się wam, że ostatnio wygrałam świetny konkurs u Marty z Modenfer. W nagrodę, Marta narysowała mnie w formie "komiksowej" :) Obrazek bardzo mi się podoba, oniemiałam, kiedy go zobaczyłam :D Mam nadzieję, że wam też się podoba i koniecznie wpadnijcie na bloga Marty ;)



12 komentarzy:

  1. jak świetnie! śliczna jesteś, wiesz? :))
    i Ty z komiksu - wspaniale wyszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, chyba popadnę w samozachwyt hehe !! :)

      Usuń
  2. super zestaw ! torebka jest rewelacyjna :) komiksowa TY wyszłaś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajny kolorek na ustach, idealnie dobrany odcieniem do narzutki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle przepiękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że rysunek Ci się spodobał <3 !!!

    Zestaw jest super, zgranie kolorystyczne narzutki i szminki - bomba!! Mam chyba tę samą narzutkę, ale w beżu :-)

    PS. czapuchę z uszami kiedyś Ci ukradnę :D póki co ograniczyłam się do jej narysowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz! świetna torebka!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoim kolczyku, niesamowicie Ci pasuje!
    A jak te spodnie świetnie na Tobie leżą :D
    Zapraszam Cię do przeczytania notki o utwardzaczu do paznokci, który moje zniszczył... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek jest mega śliczny! A w koszuli białej bardzo Ci dobrze, nie jest formalnie, właśnie tak codziennie i miejsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka, wyglądasz super!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.