środa, 8 maja 2013

smells like 80s

Ułożyłam sobie w głowie tę stylizację, a kiedy zobaczyłam się w lustrze pomyślałam, że wyglądam jak żywcem wyjęta z lat 80 ;)
Być może brakuje tu trochę kolorów, charakterystycznych dla tamtego okresu, jednak w Polsce było wtedy raczej szaro-buro, więc strój oddaje rodzimy klimat ;P
Dzisiaj wyjątkowo poszalałam - pokręciłam sobie włosy na lokówkę (jest to jedyna metoda, po której skręt trzyma mi się dłużej niż pół godziny...), chyba pierwszy raz od roku, staram się tego nie robić, żeby nie niszczyć włosów.
Zdjęcia mi się podobają, ale muszę wyrazić swoją dezaprobatę względem komarów, ci mali krwiopijcy sprawili, iż fotografowanie było istną katorgą! U was też taki koszmar??
 








Czapka - ebay
Koszulka i spodnie - sh (8zł)
Buty - H&M (129zł)
Torebka - allegro


51 komentarzy:

  1. spodnie niestety zupełnie mi nie podchodzą, ale reszta na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny t-shirt:)
    Uwielbiam styl lat 80 i 90:)
    zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, żeby połączyć taki luźny zestaw z sandałkami na obcasie, ciekawy efekt (i z pewnością lepszy niż gdyby ubrać do tego np. trampki) :).

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też jakaś komarowa masakra :<

    dooobry staajl :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziwnie wykrzywiasz nogi, coś ci się stało czy niewygodnie ci sie chodzi w takich butach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam zgiętą jedną nogę w kolanie, pewnie dlatego :)

      Usuń
  6. Stylizacja prawie idealna;brakowało tylko "jamnika: i kaset z Philem Collinsem ;-).Jedyny mały minusik to pocięte spodnie-bez tych dziur wyglądałyby dużo lepiej ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw :) podoba mi się Twoja koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz okropnie, ta stylizacja w ogóle nie pasuje do Twojej sylwetki... zmień stylistę albo popracuj nad sylwetką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja! Ale włosy... to masz boskie :)
    Powiedz mi, masz naturalne loki czy je jakoś specjalnie stylizujesz?

    Pozdrawiam,
    http://begin-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj mam nakręcone na lokówkę stożkową, cieniutką, ale brałam grube pasemka (podzieliłam włosy dokładnie na 8 części) dlatego taki lekki skręt ;) ale bardzo rzadko kręcę, czego mi szkoda, bo podobam sie sobie w falach ;(

      Usuń
    2. Wyglądasz cudownie! Ale w prostych i w koczku też bardzo ładnie :)

      Usuń
  10. Buty, czapka, oczy!! :) Mega1:) Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkryta dzieki Anwen.pl ;D
    Jak tak patrzałam na zdjecia z tego postu, to normalnie myslalam,ze jestes z mojego miasta,ale przejzalam reszte bloga i jednak nie. Podoba mi się to,że twoje stylizacje nie są drogie, jak to niektore blogerki prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy piękne, jak dobrze że przeszłaś tą metamorfozę, buty też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie sa okropne i strasznie cie pogrubiaja..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje buty. Możesz powiedzieć, gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są z H&M, dziękuję :)
      zawsze mniej więcej przed ostatnią fotką piszę co skąd jest :)
      ps. jakbyś chciała kupić te buty, to się zapisz do newslettera z H&M za to jest 25% zniżki ja tak zrobiłam :D

      Usuń
  15. Nie podoba mi się ten zestaw. Wygląda niechlujnie. Oszpeca Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie miał być "niechlujny" :) mnie tam się podoba :D

      Usuń
  16. Ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie Ci w tych falach!<3 a całość mega mi się podoba, a zwłaszcza spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. a łańcuch skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty cudownie ! Generalnie cały zestaw jest super - spodnie też! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie i czapka sa brzydkie. bluzka jest za to swietna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że się Tobie nie podobają, nie znaczy, że są brzydkie.

      Usuń
  21. hey zmien ten kolor wlosow bo twoja cera wyglada potwornie , ziemista , i te odrosty i brak blasku.. bo twarz masz ladna ale ten kolor cie szpeci i te ubrania, powinnas nosic cos bardziej w stylu kim kardashian bo figure tez masz ladna i pelna, wiec przylegajace sukienki pokazujace wciecie w talii itd..pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze! biegnę zatem po farbę, a także po dwie tony czekolady, aby dupa mi tak urosła jak Kim! I najlepiej będę codziennie nosiła obcisłe ubrania, przecież jak się ubierać to cale życie na jedno kopyto! Uff... jak dobrze, że istnieją jeszcze prawdziwi znawcy mody na tym świecie, bo nie wiem, przepadłabym chyba!
      ps. jak widzisz odrosty pod czapą, masz rtg w oczach czy co??

      Usuń
  22. Fajne, klimatyczne zdjęcia i świetna stylizacja ;)
    U mnie na szczęście jeszcze komarów nie spotkałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś śliczna z buźki ! na niektorych zdjęciach przypominasz mi maffashion... stylizacje masz bardzo pomyslowe i co najważniejsze na kieszeń większości Polek. Aż miło pooglądać zdjęcia:)
    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Średnia stylizacja, ale nie mi to oceniac. Jeżeli czujesz się dobrze w tym, to lajtowo

    powiedz mi tylko, jakim kolorem ferbujesz włosy i co ile, żeby kolor 'się trzymał', bo mam rude włosy i aktualnie szukam dobrej, rudej, farby, która w miare długo sie utrzyma. Wiem, że rudy jest trudny do zachowania, ale na pewno są jakieś farby które trzymają pigment dłuzej niż tydzien [tak jak w moim wypadku]...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i fajnie, bo ja własnie się dobrze czuję :) nie każdemu musi się podobać :D

      używam teraz farby Delia, kolor Rudy (po prostu), dostaniesz ją w Rossmanie, za ok 7 zł, ale też nie trzyma się najlepiej mówiąc szczerze. Przede wszystkim po farbowaniu na rudo nie myj włosów szamponem. Namocz włosy, pomasuj i spłucz kilka razy (nie da rady więc farbować na olej) i dopiero po ok 2 dobach umyj szamponem, wtedy kolor utrwali się i utrzyma dłużej ;)

      Usuń
    2. A tu Ci feler, bo własnie mi się włosy dosc szybko przetłuszczają i generalnie dostaje szału jak dotkne i poczuje ze są bardziej...slizgie....niż powinny byc :p
      ale nigdy po spłukiwaniu farby nie myje szamponem, dopiero na drugi dzien biore się za mycie głowy ;p

      Usuń
  25. Masz przecudne włosy! Zazdroszcze! :)
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny klimat zdjęć!
    Fantastyczny look, łobuzerski, ale nie z przesadą!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja, jak dla mnie jeden z najlepszych blogow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wygladasz, piekne sandalki, caly klimat sesji wspanialay :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie wyglądasz,świetna stylizacja,masz mega cudne włosy-zazdroszczę z całego serca!Buty dosłownie pokochałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś piękna !
    co tu dużo pisac,genialna stylizacja. jesteś naszą INSPIRACJĄ !
    Ślemy buziaki ,
    Street Cougars

    streetcougars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne buty:) i marzy mi się taka czapa:)

    OdpowiedzUsuń
  32. You look so pretty!!

    I am hosting a giveaway on my blog and I think you would be intrested-
    http://www.mybrokeneggshells.com/
    Win A Free Piece From Oasap on my blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.