niedziela, 19 maja 2013

La-la-la-lato.

Witam was w ten okropnie gorący dzień, u was też tak smaży? Przyznaję, że wolę jesień i zimę od wiosny i lata, ale obecna pogoda nastraja mnie jakoś tak pozytywnie - leniwie, to nie dobrze. Zwłaszcza, że wypadałoby uczyć się już do egzaminu licencjackiego, a mnie się niee chceee.... ;)
Wyprzedzę hejterskie komentarze (chociaż wątpię, że hejterzy umieją, bądź chcą przeczytać posta, bo wiele razy pisałam coś podobnego i nie poskutkowało) tak, może mam ciut za krótkie nogi do butów z paskiem, ale nie zrezygnuję z nich, bo mi się podobają i przyjemnie mi się w nich chodzi, a opinia typu "booże jak Ty wyglądasz" (to wciąż opinia?) nie rusza mnie :)

Te i wiele innych szortów możecie kupić:











Top - New Look (30zł)
Szorty - Tutaj
Buty - H&M
Wianek - DIY

24 komentarze:

  1. niecznie opisz jak zrobiłaś wianek;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! I love your outfit! Absolutely great, I love it :) xoxo :*

    a-date-with-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super są te buciki :) A Ty jesteś bardzo piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ale ucz sie tez tak przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych butach! *.*
    U mnie też skwar od rana :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, pogoda zdecydowanie nie sprzyja nauce, też mnie to boli ;). Śliczne szorty, będę musiała przemyśleć nabycie podobnych ^^ A co do butów, to zgadzam się, najważniejsze, że ty się dobrze w nich czujesz - zresztą nie wydaje mi się, żeby niekorzystnie wpływały na wygląd twoich nóg ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodenki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przejmuj sie glupimi komentarzami, najwazniejsze ze Ty sie najlepiej czujesz. Wygladasz bardzo ladnie.

    Szkoda ze u mnie deszczowo i max do 13 stopni :( ja czekam z utesknieniem na lato.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki masz śliczny wianek ! :)
    A i sandałki wprost idealne, słupek, doskonała wysokość... ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne spodenki :) ale najwieksza uwage przykuwaja genialne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę pięknej, letniej pogody! Buty tego tymu definitywnie na TAK, w tym sezonie. Sama się rozgladam za podobnymi ;) Wolę jednak szpilki niż słupki, ale to już kwestia gustu ;) Ważne żeby były wygodne :)
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. mi przypadly do gustu buty , wygodne?

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dają radę!! myślałam, że nie przejdę w nich 10 metrów, a można sobie w nich śmiało pochodzić :)

      Usuń
  16. buty tak, spodenki tak, ale nie na tobie, spróbuj dla odmiany dobrać coś co pasuje do Twojej budowy, zwłaszcza do nóg.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny top w stylu lat 70, no i ten wianek :) szkoda, że teraz się zimniej zrobiło, to chwilowo szorty trzeba odłożyć do szafy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz spoko figure, chociaz nie jestes wieszakiem jak niektore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.