sobota, 31 sierpnia 2013

Międzynarodowy dzień bloggera + nowości...

Hej kochani :) dzisiaj obchodzimy Międzynarodowy Dzień Bloggera i jako, że nie uważam by człowiek posiadający jednego kota był hodowcą, a człowiek posiadający ogródek był rolnikiem, tak nie uważam prowadzenia mojego bloga za sposób na życie. W związku z powyższym, nie jestem pewna czy mogę przykleić do siebie etykietkę "prawdziwego bloggera" (porównując moje wysiłki, do wysiłków dziewczyn i chłopaków, którzy postują codziennie i traktują blogi jako pracę). Mimo wszystko, uznałam, że skoro swoje miejsce w sieci mam, to i ja mogę dzisiaj po-świętować :)
Wszystkim "małym" bloggerom życzę w tym dniu wytrwałości, wiary w siebie i swoją "pracę", wielu komentarzy i nowych czytelników. Tym "większym" życzę w zasadzie tego samego, ale także więcej pokory i szacunku dla czytelników, bo dzięki nim istniejecie, nie zapominajcie o tym!!
Przy okazji dzisiejszego posta, chciałabym się wam pochwalić kilkoma nowościami. Najważniejszą z nich jest mój nowy aparat - Canon 1100d. Już od dawna chcieliśmy mieć lustrzankę, bardzo się z niej cieszę :) Od teraz zdjęcia na bloga będą miały lepszą jakość, chociaż na mój dotychczasowy sprzęt - Olympusa SP-550UZ też nie narzekam ;)

Kolejne nowości to buty i opaska z Centro. Kosztowały kolejno 9.90 zł i 3 zł ;D Jeśli macie Centro w waszej okolicy, koniecznie skorzystajcie z promocji, przecenionych jest kilkadziesiąt modeli butów ;)



Buziaki ;*

17 komentarzy:

  1. gratuluję zakupienia aparatu :) a buty to mega okazja! chyba skoczę jutro do Centro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Na przecenie są buty, torebki, a także biżuteria i ozdoby do włosów :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz. Szczerze to nie wiedzialam, że dziś świeto bloggera. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to napisałaś :) W takim razie wszystkiego najlepszego! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego. Ja w swoim nowym poście też świętuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!:D Kurcze, chyba muszę odwiedzić Centro!:D świetne buciki!:D No i z okazji dnia blogera, życzę Ci owocnego blogowania kochana!:D ♥
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego :)
    Piękne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym tygodniu muszę skoczyć do Centro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twojego bloga pomimo tego, że jestem facetem. Szczerze mówiąc nie lubie czytać, ale to dotyczy głównie lektur. Bardzo lubię wpadać do Ciebie i wyszukiwać artykułów, które by mogły mnie zaciekawić i znajduję. Dzięki za umialnie czasu przed komputerem. Pozdrawiam Daniel
    zapraszam na mojego nowego bloga modowego http://wrasko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty...za...9..zł?! A mnie nie ma w Polsce? Masakraaa ;-(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Aparatu Ci zazdroooooo :* a i buty fajne, cena zaskakujaca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie buty świetne! A ich cena ;OOO niech się aparat dobrze sprawuje. :) Piękny wygląd bloga. :)

    Chcesz wygrać swój portret bądź bliskiej osoby? Zapraszam Cię na konkurs z okazji drugich urodzin mojego bloga. ;) Zasady banalne a nagroda wykonana przez artystę. :) Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.