środa, 28 sierpnia 2013

Nowość w szafie - białe koturny

Jeśli wierzycie w miłość od pierwszego wejrzenia, to mnie zrozumiecie. Jeśli nie wierzycie, spróbujcie mnie zrozumieć ;)
Pierwszy raz zobaczyłam je dawno temu, na blogu Ivanii i dosłownie przepadłam. Nie dały o sobie zapomnieć, przewijały się na polskich i zagranicznych blogach, w czasopismach, na lookbookach...
Z dnia na dzień pragnęłam ich coraz bardziej, ale, że jestem urodzonym dusigroszem, czyhającym na wszelkie okazje, uznałam, że białe buty za 230 zł to przesada. I tak zapominałam o nich, żeby za chwilę znowu sobie przypomnieć, powzdychać. 
Outlet Mango kusił mnie coraz to większymi przecenami - 149, 99, 89, 69... nawet raz je zamówiłam, ale strona moje banku zacięła się podczas płatności, a niestety strona sklepu jest dosyć... nieprzystosowana i nie mogłam "zapłacić ponownie". Wściekła i obrażona, zarówno na buty jak i na markę, postanowiłam olać sprawę. Do czasu aż zobaczyłam je, uśmiechające się do mnie w towarzystwie ceny... 29.90!
I tak, po wielkich bólach jesteśmy w końcu razem. Czuję, że to będzie całkiem udany związek ;)







Buty - Outlet Mango, 30 zł

16 komentarzy:

  1. Booskie! <3 <3
    Świetna okazja! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tą cenę i ja miałam się skusić, ale nie było już mojego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych butach i jeszcze za taką cenę! :)

    xx, Claudia.

    OdpowiedzUsuń
  4. sa cudowne nigdy nie bylam przekonana do bialych butow ale te sa piekne i za jaka cene;]

    zapraszam do siebie http://nattalja.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się nie podoba szpiczasty czubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Białe buty są piękne, ale obawiam się, że zaraz bym je zniszczyła :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła promocja! Tak to można robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne cudeńko ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Białych koturn jeszcze nigdy nie miałam! Ale Twoją miłość rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow, buty są przecudowne i pasują do tylu rzeczy!!:D strasznie mi sie podobaja:D w ogole wchodze tu i widze piekny szablon... ♥ cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Okazja niesamowita!!! Bylo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG, za 30 zł? takie nabytki cieszą najbardziej, piękne są!

    PS co do linku, który mi podesłałaś, aż się zarumieniłam, ale to chyba jednak nie dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja zazdrość właśnie się ujawniła -_- Są piękne! Też na nie polowałam, ale w końcu odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.