piątek, 9 sierpnia 2013

Hold my hand, I'll walk with you, my dear

 

Kilka zdjęć bardziej w klimacie artystycznym niż modowym, ale trendy są ;D W sieci panuje szał na krótkie gorsety zwane braletami, ja swój upolowałam na allegro rok temu, ale nie noszę go zbyt często, sama nie wiem czemu, bo mam sporo rzeczy z wysokim stanem, do których by się nadawał. 

    EDIT: JEST TO POST, KTÓRY (JAK WIELE INNYCH) ZOSTAŁ USUNIĘTY Z MOJEGO BLOGA, PO WŁAMANIU SIĘ NA NIEGO. NIESTETY NIE BYŁAM W STANIE ODZYSKAĆ WASZYCH KOMENTARZY, ALE ZA WSZYSTKIE DZIĘKUJĘ SERDECZNIE!! <3









Top - Allegro (topshop)
Spódnica - bazar
Naszyjnik - Glitter

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.