czwartek, 1 sierpnia 2013

Play the game

Pewnie myśleliście, że ten blog  umiera śmiercią naturalną. Mnie też zdarza się tak myśleć, bo ostatnio nie mam czasu na nic. Nie zamierzam jednak z blogowania rezygnować, gdyż sprawia mi ono frajdę i jest jedną z niewielu form rozrywki dla mnie. 
Kiedy zakładałam lubieczern.blogspot.com większość mojej szafy miała właśnie kolor czarny. Powoli jednak żegnałam się z okresem młodzieńczego buntu, kiedy to moimi ulubionymi kolorami była wspomniana czerń, szarości, czasem coś czerwonego. Dzisiaj moje ubrania mają więcej barw, jednak zamiłowanie do "żałobnego" odcienia nie minęło, czego manifestacją jest dzisiejszy strój. Oczywiście okraszony odrobiną koloru w postaci biżuterii i mojego wakacyjnego hitu - szmacianych butów na podeszwie z juty w kolorze ultramaryna :):) uwielbiam je!!

Ps. Pewnie zauważyliście, że mam nowy (zupełnie odjazdowy!) szablon. Jest on dziełem Joanny z deepstylee.blogspot.com/

 
 EDIT: JEST TO POST, KTÓRY (JAK WIELE INNYCH) ZOSTAŁ USUNIĘTY Z MOJEGO BLOGA, PO WŁAMANIU SIĘ NA NIEGO. NIESTETY NIE BYŁAM W STANIE ODZYSKAĆ WASZYCH KOMENTARZY, ALE ZA WSZYSTKIE DZIĘKUJĘ SERDECZNIE!! <3







 Koszulka - Gina Tricot
Spódnica - Bershka
Buty - NanuNana
Torebka - Sh

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. posty wrócą na swoje miejsce, jutro wszystkie dodam, ale szkoda mi tylu miłych komentarzy ;(

      Usuń
  2. Super wyglądasz kochana! :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your style!Greetings from Zürich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.