czwartek, 29 sierpnia 2013

Sunset

Wybraliśmy się dziś załatwić kilka spraw i zrobić małe zakupy. Planowaliśmy wykorzystać zniżkę 40% do Croppa, niestety, spodnie, które Marcin chciał sobie kupić... wyprzedały się -.-
Na osłodę udało nam się zrobić kila zdjęć podczas zachodu słońca, wiem, że wygląda to nieprofesjonalnie, kiedy światło jest takie... różnorakie, ale ja bardzo lubię takie zdjęcia :)
Aha, no i zahaczyliśmy o Centro, w którym trwa wielka wyprzedaż. To już oficjalne - jestem butoholiczką. Na swoją obronę powiem, że metaliczne sandałki kosztowały tylko 10 zł.







 Spodnie - SH
Bluzka - Stradi
Buty - Mango

15 komentarzy:

  1. Cudowne są te spodnie i naprawdę genialnie na tobie leza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw sredni...
    buty polaczylabym z czyms bardziej efektownym, a ta bluzka i spodniami przycmilas ich piekno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, że Ty byś połączyła :) ale mnie się tak podoba :)

      Usuń
  4. Masz przepiękne włosy!!!Zazdroszcze! Ogólnie wyglądasz super-nieprzestylizowany outfit, ale z charakterem.Fajnie, że są jeszcze blogerki, które potrafią ubrać się modnie i stylowo za małe pieniądze, a nie tylko te sztuczne panienki odstrzelone za grubą kasę(obowiązkowo z torbą m.korsa) jak szczury na otwarcie kanału;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)
      Jednak chyba nie do końca mogę się z Tobą zgodzić. Także uważam, że to żadna sztuka mieć modne ubrania od projektantów i ubrać się w nie, ale nie w tym rzecz, żeby blogerki ubierały się za małe pieniądze. Każdy ubiera się tak jak go stać, sama bym chętnie nosiła torebki MK, ale zwyczajnie mnie nie stać ;)
      Myślę, że nie należy wrzucać wszystkich do jednego worka :)
      Co do włosów - dzięki, dzięki, zawsze mnie baaardzo cieszą takie komentarze <3 zwłaszcza, że pieczołowicie dbam o nie, fajnie usłyszeć, że wysyłki przynoszą efekty i robią wrażenie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ale Ty masz śliczną urodę:)
    Ostatnio właśnie wiele słyszę o tej wyprzedaży w Centro,super trafić tak tanio buty:)
    Obserwuję bo bardzo mi się podoba Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Lubinianko ;) już obserwuję;)
    zapraszam też do mnie :)

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja nie jestem z Lubina, tylko ze Ścinawy ;)

      Usuń
  7. O, jaka cudna bluzka z jednorożcami-pegazami :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałam kupić dresy w Housie (przecena 30%), ale okazało się, że jednak nie leżą tak super, jakby się wydawało... Więc upolowałam w Croppie świetną bluzkę, właściwie w ostatniej chwili dowiedziałam się o tym rabacie i osłodziłam sobie nieudany shopping w Złotych Tarasach. Za to mój chłopak zaopatrzył się w kurtkę, spodnie i bluzę - śmiejemy się, że ma już spokój z zakupami na pół roku ;-) No, może jeszcze jakieś buty by się przydały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.