wtorek, 27 sierpnia 2013

moro i druga skóra

Nie należę do osób, które ściśle trzymają się obowiązujących trendów. Nigdy nie przekonywała mnie przynależność pewnych kolorów, czy materiałów do konkretnego sezonu. Beżowe futerko noszę wiosną, a pastelowe spodnie zimą. Dobrze wiem, że moda na "skórzane" ubrania przyjdzie do nas tej jesieni, motyw moro też raczej pasuje do najbliższej pory roku, jednak zdecydowałam się je połączyć z letnimi sandałkami i ubrana w ten sposób, u schyłku lata, wcale nie czuję się jakbym przywoływała jesień ;)
Jak wam się podoba to zestawienie? Jeśli macie ochotę na spódnice z eko skóry, koniecznie zajrzyjcie tej jesieni do Aleksandry Wiśniewskiej, możecie tam znaleźć klasyczne rozwiązania w wielu kolorach, ale także wspaniałe materiały imitujące skórę węża - także w kilku najmodniejszych odcieniach!
Warszawiankom przypominam, że mogą zrobić całkiem namacalne zakupy u Oli, w jej pierwszym salonie przy ulicy Grenadierów 13, czynne od poniedziałku do piątku, od 11.00 do 18.00, zapraszam!










 Koszula - lumpeks
Spódnica - A. Wiśniewska
Buty - Sequin (prezent od ukochanego ;*)
Wisiorek - Glitter
Torebka - Prada, SH

20 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) a Twoje włosy idealnie pasują :) ulubiony zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie! A spódniczka przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie spódniczki ;)
    Obserwuję ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skora byla, jest i bedzie modna! :) Swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula moro i buty są świetne:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka i spodnica fajne :) zapisuje sie
    zapraszam do mnie w wolnych chwilach :)
    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie sprzedaję, ale pracuję nad większą kolekcją i mam taki plan:) jeśli zacznę na blogu na pewno pojawi się informacja, więc zapraszam:) bardzo ciesze się, że ciuszki się podobają:) można pisać również do mnie na maila, mogę uszyć pojedyncze sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega look, wszystko idealnie pasuje! jesteś mega fotogeniczna! <3 podoba mi się Twój blog! Może obserwujemy? Daj znać, chętnie się odwdzięczę;)
    Kisses, high-heeled view
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super figurka :) mogę wiedzieć jaki nosisz rozmiar ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Tobie ta koszula wygląda 100 razy lepiej, niż ja pokazywałaś :D Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam! *___* Wszystko idealne <3 Obserwuję :)

    Zapraszam: http://creepy-luelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetne włosy, zazdroszczę :)

    http://christabelmoore.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, masz piękne włosy! Jestem zachwycona!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka to serio Prada?
    Włosy naprawdę masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ;) siostra mi upolowała w lumpeksie, w Sztokholmie :) sama kupiła sobie Versace, a drugiej siostrze D&G :) ale nie jest łatwo, nie tylko w Polsce na widok takich marek w lumpeksie się "dzieje" :D

      Usuń
  15. spódnica jest najlepsza <3 Pozdrawiam :)
    www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.