wtorek, 9 lipca 2013

Koledż gerl

Jakaż byłam naiwna wzdychając do sportowych sukienek, przypominających koszulkę NHL i myśląc, że będę "taka oryginalna" kiedy sobie jedną kupię. Oczywiście podobne stroje opanowały już polskie i zagraniczne blogi, ale ja się tym nie przejmuję, bo bardzo mi się ta sukienka podoba i ją lubię ;) Poza tym kolejny raz objawia się moim oczom fantastyczna cecha małego miasteczka - nikt tu takiej nie ma i wszyscy patrzą na mnie jak na ufo (może jestem dziwna, ale jara mnie to!).
Na facebooku konkurs!! Możecie wygrać torebkę:
KLIK

 EDIT: JEST TO POST, KTÓRY (JAK WIELE INNYCH) ZOSTAŁ USUNIĘTY Z MOJEGO BLOGA, PO WŁAMANIU SIĘ NA NIEGO. NIESTETY NIE BYŁAM W STANIE ODZYSKAĆ WASZYCH KOMENTARZY, ALE ZA WSZYSTKIE DZIĘKUJĘ SERDECZNIE!! <3







Sukienka - Primark, zdobyta dzięki mojej kochanej Ewie ;* (30zł)
Torebka - www.super-dodatki.pl 
Sandały - H&M

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.