poniedziałek, 1 lipca 2013

Instamix

Mówcie sobie co chcecie, ja lubię oglądać i dodawać takie posty ;)
Zanim w moje ręce wpadł Samsung Galaxy S2 myślałam sobie, że nie potrzebuję takiego zaawansowanego telefonu, dzisiaj już wiem, że nie mogłabym się bez niego obyć! 
Jeśli też macie Instagrama, to zachęcam was do obserwowania mojego, wpiszcie w wyszukiwarce 
"lubieczern".

    EDIT: JEST TO POST, KTÓRY (JAK WIELE INNYCH) ZOSTAŁ USUNIĘTY Z MOJEGO BLOGA, PO WŁAMANIU SIĘ NA NIEGO. NIESTETY NIE BYŁAM W STANIE ODZYSKAĆ WASZYCH KOMENTARZY, ALE ZA WSZYSTKIE DZIĘKUJĘ SERDECZNIE!! <3




















Uprzedzając pytanie - wszystkie legginsy, prócz tych z panterą, są z romwe.com.

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.