wtorek, 14 stycznia 2014

Purdowa marynarka

Nigdy nie myślałam, że to stwierdzę, ale... coraz mniej lubię spodnie! O wiele chętniej noszę sukienki i spódnicę, co jeszcze jakiś rok temu, było u mnie rzadkością. Oczywiście mam w szafie kilka par dżinsów, które bardzo lubię, w dodatku jest zimno, więc spodnie są trochę koniecznością ;)
Te, które mam dziś na sobie przekonują mnie kolorem i wysokością w talii, typu "normal waist" - nie cierpię  biodrówek! Dobrałam do nich wysokie buty i uroczą, pudrową marynarkę, ale żeby wprowadzić nutę nonszalancji, zdecydowałam się na męską koszulę z Dr. Pepperem! Całość dopełnia jasny kapelusz i ulubiona torebka. Co myślicie o tym zestawie? Dajcie znać!

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
Jacket - H&M | Pants - Gina Tricot | Tee - Second Hand | Bag - Super Dodatki | Hat - Front Row Shop | Bracelets - By Dziubeka
blog7

14 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się marynarka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja !
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. brakuje mi tylko paseczka w spodniach :) koszulka jest genialna! no i uwielbiam Cię w kapeluszach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka i kapelus to MÓJ NUMER JEDEN :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju ale Ty masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podoba mi się branzoletka *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! bardzo zgrabne połączenie :) jedyne co bym zmieniła to buty, ale to moja osobista opinia, bo po prostu takiego typu obuwia nie lubię ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Dr.Peppera! :D Oczywiście w związku z tym koszulka jest numerem jeden :D rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.