poniedziałek, 6 stycznia 2014

Party dress

Zaczął się karnawał, dlatego moja dzisiejsza stylizacja jest typowo imprezowa :) Uwielbiam kreacje z cekinami, dżetami czy piórkami, ale jestem zdania, że proste sukienki to najlepszy wybór bo pasują do wielu okazji. Tę, którą mam na sobie na poniższych zdjęciach, śmiało można by ubrać na rodzinną posiadówkę lub na święta, ale wystarczą rockowe i "niegrzeczne" dodatki, aby zrobić z niej świetną towarzyszkę zabaw w klubach :) Sukienka pochodzi ze sklepu Shoplaperla i miałam farta, bo dorwałam ją nowiutką, z metką i akurat idealnie w moim rozmiarze! Jej fason jest wprost genialny, pięknie podkreśla figurę, ale też co niego ukrywa, a kolory - jasny u góry, a ciemny na dole - idealnie pasują do sylwetki gruszki :) Co myślicie?

GIVEAWAY 

blog1
blog2
blog3
blog4
blog6
blog7
blog8
blog9
blog10
Dress - Shoplaperla | Shoes - borrowed from Sister ;* | Tights - Gatta | Jacket - Bonprix | Clutch - Oasap
blog11

19 komentarzy:

  1. super :) Właśnie te buty mnie ciągle korcą i się na nie czaję. szkoda, że ja nie mam siostry, co by od niej takie cuda pożyczać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz a torebka genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że wyglądasz idealnie :) fiolet bardzo Ci pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie,też lubię takie sukienki:) Ta by mi pasowała bo zakrywała by moje boczki:)) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super! sukienka jest dla Ciebie szyta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kiecka ;) fajnie, że z przodu wygląda na zestawioną razem spódniczkę z bluzeczką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah.. fiolet, pięknie się patrzy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja:) jejku masz taki śliczny kolor włosów :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje kochana, że dodatki potrafią zmienić prostą na co dzień sukienkę w sukienkę na imprezkę lub inną okoliczność. Twoja propozycja jest idealnym na to przykładem :) Super wyglądasz w tym wydaniu !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. cuudne buty! z jakiego sklepu? ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.