środa, 26 lutego 2014

Enchanté

Neopren i podobne tkaniny są hitem ostatnich kilku miesięcy. Mnie także bardzo spodobały się właściwości tych gąbczastych materiałów, kupiłam więc sobie na wyprzedaży neoprenowy top w pięknym, bordowym kolorze. Przód koszulki zdobi fajny napis, mam nadzieję, że jesteście enchanté? :3


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog7
Top - Stradivarius | Skirt - A. Wiśniewska | Coat - Sammydress | Handbag - Vintage/SH | Shoes - Dash44 | Necklace - ebay | Watch - Geneva
blog6

10 komentarzy:

  1. bluzka fajnie prezentuje się ze spódnicą! :) bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica idealnie prezentuje się z bluzą

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenia bordowego z panterką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love the top and jacket! you look grate!
    carlottaloth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jest cudna :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się połączenie bordo i panterki <3 super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, panterkowa spódniczka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz jest wspaniały *_* Panterkowe wzory zawsze kojarzyły mi się z 'taniochą', ale patrząc na tę stylizację chyba zmienię zdanie!
    PS Przyznam, że nigdy nie śledziłam 'modowych' blogów, bo nie bardzo się na modzie znam, ale Twój mnie urzekł, chyba przez tę czerń (i Twoje genialne włosy~) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.