poniedziałek, 10 lutego 2014

Lubię czerń i neony

Początkowo myślałam, że neonowe kolory są zarezerwowane na ciepłe pory roku, ale w końcu do mojej ulubionej czerni pasuje wszystko! Idąc tym tropem połączyłam neonową spódniczkę od A. Wiśniewskiej z kryjącymi rajstopami, butami w tym samym kolorze oraz czarną gorą :) Bardzo podoba mi się takie połączenie, wygląda świeżo i luzacko, a za razem kobieco!!
Pozwolę sobie jeszcze na małą dygresję, otóż ta spódnica to najłatwiej prasująca się rzecz w mojej szafie - na najniższej temperaturze żelazka, dotknęłam jej zaledwie kilka razy i już była gotowa! Magia!

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog8
Skirt - A.Wiśniewska (tutaj) | Coat - Sammydress | Blouse, shoes - Bershka | Handbag - Super Dodatki | Jewelry - By Dziubeka
blog9
blog10



25 komentarzy:

  1. Przepiekne polaczenie ! spodnica dodala orginalnosci twojej stylizacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że to tak połączyłaś !
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękne włosy + te loczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A powypadały mi z kieszeni :D

    Ja mam jeszcze 2 egzaminy i zaliczenie wykładów.

    A torebka jest z Promodu, kupiłam miesiąc temu na wyprzedażach za 50zł.

    Ta spódniczka jest super i nie ma co jej nie nosić, jak widać na taką pogodę też pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy, piękne zdjęcia i piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! a czerń z neonem świetnie razem się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, wyglądasz pięknie....
    ta spódnica MIÓD...
    bouquetoflifee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow , zaje...... kolor ma ta spódniczka, bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka ma cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygląda ten pomarańczowy z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódniczka:)) love it!
    http://www.cheersmyheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie komponuje się spódniczka z twoją fryzurką;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw! :) Spódniczka ma świetny kolor! :)

    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna spódniczka w niesamowitym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia. Spódnica jest świetna. Fajnie kontrastuje z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, jaką farbą malujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje włosy!!! <3 Super!! :))

    Obserwuję!!! :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.