wtorek, 18 lutego 2014

Day after day...

Od kiedy pogoda się zmieniła, codziennie liczyłam na to, że jeszcze sypnie śniegiem i zmrozi nas do -15 stopni. Muszę przyznać, że ani my, ani nasz aparat nie pokorzystaliśmy odpowiednio z zimowych krajobrazów :( Obecnie przestaję się łudzić, że prawdziwa zima jeszcze do nas przyjdzie, ale nie ma tego złego... Przynajmniej można robić zdjęcia stylizacji na dworze, nie ubierając pięćdziesięciu warstw odzieży i nie przestępując z nogi na nogę, wygłaszając, tym samym, znanego wszystkim hasła "....rwa ale zimno".
 Niestety, z tej pogody też nie bardzo mogę korzystać, gdyż oczywiście musiałam oblać jedyny egzamin w tej sesji (kiedy miałam ich 5-6, to zaliczałam wszystkie) i muszę siedzieć z nosem w notatkach... Na tym mijają mi ostatnie dni. Mam już tej nauki powyżej uszu, a tu zaraz po poprawce zjazd, SEMINARIUM, a ja jeszcze nic do pracy nie mam... ehhh... ;) Nigdy nie narzekałam na studencki los, ale chyba zacznę! A jak wasze egzaminy/oceny? Wszystko do przodu? O, a może macie jakieś ładne, zimowe zdjęcia? Pochwalcie się!


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog8
blog6
Jacket - H&M | Hat - FRS (Here) | Skirt - New Yorker | T-shirt - F&F | Boots - H&M | Handbag -Vintage | Bracelet - By Dziubeka
blog7

14 komentarzy:

  1. piękne rude włosy :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wiadomo, czy pogoda nie zaskoczy nas śniegiem w Wielkanoc, jak w zeszłym roku ;). Masz prześliczny manicure! Świetny zestaw, zwłaszcza podobają mi się dodatki - kapelusz (cudny!), torebka, bransoletka i zegarek :). Co do sesji, to u mnie na szczęście wszystko zaliczone, dlatego wreszcie mogę nadrobić zaległości książkowe ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie racja :D ale wtedy akurat za śniegiem nie tęsknię...
      Dziękuję!

      Usuń
  3. podoba mi się twoja stylizacja kochana, masz cudne włosy i wyczucie stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz, jak zawsze. Uff, dobrze, że tego znanego hasła nie trzeba ciagle teraz wyglaszać wlasnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wierzę, że to już wiosna! :D musi być! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic się nie przejmuj-czuję w kościach, że zima wróci na wiosnę;) Więc jeszcze będziesz miała okazję zrobić zimowe zdjęcia na Wielkanoc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ja jednak wolałabym mieć zimę w zimie :P a wiosną, to niech już będzie ta wiosna, od biedy :D

      Usuń
  7. Stylizacja w 100%-ach udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zauważyłam, że jak mam egzamin jeden za drugim to idą mi idealnie, jak mam na jakiś minimum tydzień na naukę to idzie to okropnie ciężko..powodzenia na poprawce! ;)
    Pieknie wygladasz! Połączenie marynarki i spódnicy boskie! I w kapeluszu wyglądasz idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.