czwartek, 20 lutego 2014

Shoot

Dzisiejsze (a właściwie wczorajsze) zdjęcia zrobiliśmy na terenie Strzelnicy w Lubinie. Obiekt został wybudowany w latach 30 na potrzeby ćwiczeń oddziałów pancernych, oczywiście wojsk niemieckich. Obecnie jest to miejsce alkoholowych ekscesów nastolatków z Lubina, oraz miejsce, w którym odbywają się zawody strzeleckie. Niszczejący obiekt jest ciekawostką naszego regionu, jeśli będziecie w pobliżu koniecznie zajrzycie!! To gratka dla miłośników historii i militariów.

Blog1

blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog8
blog9
Coat - Sammydress | Jumper - ROMWE | Pants, Scarf - Gina Tricot | Handbag - Super Dodatki | Jewelry - By Dziubeka
blog10

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, jakość jest cudowna!!:D Strasznie mi się podobają, ta głębia, perfekcja ♥ :) I Twoje włosy, ekstra!:D Najbardziej podobają mi sie buty, sama się na takie czaję od dawna i ciągle nie po drodze;D

    Ej ale dlaczego mieliby Cię wszyscy linczować?:P Nie myśl tak bo wcale tak nie jest a jakby ktoś próbował to by komentarz nie przeszedł bo nie pozwalam u siebie na obrazanie :P Poza tym każdy ma prawo do tego by życ jak mu się podoba - Siostra mojego ukochanego jest w Twoim wieku i nie chce miec dzieci przynajmniej do 30 i nikt jej o to nie meczy :) Jusia chce jezdzic co rok w świat i się nie martwić o nic ani o nikogo tak jak Ty :) Po prostu niektórzy muszą najpierw się zająć sobą by czuć się spełnionymi. Nie powinnaś się martwić tym co inni powiedzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie odwiedziłabym takie miejsce, póki co tylko robię zdjęcia każdemu staremu i opuszczonemu budynkowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znana mi okolica ;)
    Piekne zdjecia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Ty masz piękne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I just follow you on GFC, I loved your blog, addition to the style you're so beautiful x

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie miejsca gdzie czuć, że wydarzyła się tam jakaś historia. W Łodzi są to stare fabryki i jeden piękny dom w Grotnikach, który kiedyś musiał być niesamowicie okazały. Masz przepiękne włosy !

    pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce:) Zdjęcia są śliczne:)
    Ale Ty masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sesja wyszła rewelacyjnie! Świetne zdjęcia, mega klimatyczne :) Twój sweterek wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny płaszczyk, bardzo fajna stylizacja :). Tło do zdjęć tworzy świetny klimat, będę musiała zobaczyć tę strzelnicę, jeśli zdarzy mi się być w Lubinie (może miłośniczką militariów nie jestem, ale zdarzyło mi się być na strzelnicy wrocławskiej ^^).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, piękny płaszcz (mogłabyś wrzucić tu link do niego), a buty skąd? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sammydress.com/product921414.html
      A buty mam z H&M :)

      Usuń
  11. Płaszcz na który poluję, jednak słyszałam, ze ten materiał lubi się mechacić. Włosy masz przepiękne! -Uwielbiam Twój kolor i ich stan, co miałam Ci pisać już dawno. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zestawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne miejsce! :)
    zestaw jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. i love all the photos!! nice hair color!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.