piątek, 28 lutego 2014

Sport na rockowo

Ostatnio "odkopałam" swoje Reebok Classic, w których kiedyś chodziłam bez przerwy. Sportowe obuwie wraca do łask i można łączyć je z wieloma elementami w innym stylu, ja dzisiaj wybrałam rockową ramoneskę, ale myślę, że wyglądałyby ładnie nawet z sukienką :)
Tłem do zdjęć stał się nasz miejski stadion, wiem, że wygląda trochę bylejako, ale wiosną, kiedy murawa jest zielona, można poczuć ducha sportu! :D Trzeba się cieszyć, że jest w ogóle! :)

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
Jacket - Bonprix | T-shirt - DIY | Pants - Cheap Monday | Shoes - Reebok Classic (oryginalne Reeboki znajdziesz TU/legit Reebok HERE)
blog8


16 komentarzy:

  1. Po raz kolejny muszę stwierdzić (choć wcześniej anonimowo), że jesteś najładniejszą buzią polskiej blogosfery;)
    W takich sportowo-rockowych stylizacjach wyglądasz moim zdaniem najfajniej, chociaż jak powszechnie wiadomo ładnemu we wszystkim ładnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look! kurteczka mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.facebook.com/pages/Trendy-shop-just-for-you/694533477265960

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy look, zwłaszcza czapeczka świetnie wygląda :). Buty fajnie pasują rockowo-sportowego stroju, ale masz rację, że z sukienką też mogłoby być ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne połączenie. Piątka za całokształt. Wszystko doskonale zgrałaś :)
    Zapraszam na swojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/ :) Twój będę odwiedzał regularnie.
    pozdrawiam sllavko

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej czapeczce wyglądasz genialnie. Zawsze w czapkach wyglądasz genialnie. Bez też :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna czapka no i włosyyy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Znajome rejony! ;) Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. czapka jest cudna, świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie, miałam te reeboczki, ale je kochałam! Świetny zestaw! W tej czapce idealnie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Jesteś bardzo ładna ;)
    zapraszam do mnie http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej świetny blog i zdjęcia :) !!!! A przy okazji też prowadzę bloga o modzie może wejdziesz http://mojamodabut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.