środa, 5 marca 2014

Sweatpants, vol.2

Dresowe spodnie to ostatnio mój hit. Są modne i wygodne, kiedy nie wiem co na siebie włożyć szybko wpadają mi w ręce :) dzisiaj połączyłam je totalnie na sportowo - z trampkami. Tworzy to komfortowy, miejski look, idealny na spacery lub zakupy. Nie mogę się już doczekać, aż  będzie na tyle ciepło, że ubiorę moje dresiki do sandałków, albo do białych czółenek na koturnie.
blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog8
Sweatpants - Sinsay | Top - Gina Tricot | Jacket - H&M | Vest - Mohito | Handbag - Vintage | Bracelet - By Dziubeka | Shoes - Converse (takie same znajdziesz TU/same HERE)
blog9



17 komentarzy:

  1. super stylizacja :) fajna ta futrzana narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna Stylizacja,cudowne zdjęcia,ślicznie wyglądasz =]
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu umiesz dobrać strój, jako blogerka, bo patrząc na wcześniejsze stylizacje (początki), to co 2 dziewczyna w liceum się tak ubierała. Dla mnie super strój, pozdrawiaam . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie i trampki rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ale sama zastąpiłabym dresy - spodniami bardziej do nogi, a trampki zmieniłabym na obcas :) wyrosłam z trampek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam futrzane kamizelki! Ale jeszcze idealnej nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię dresy , bo czuje się w nich spobonie . Zawsze zakładam je w leniwy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne włosy! ;o I oczywiście śliczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja co chwila robię podchody do dresowych spodni i ciągle coś mi nie pasuje. A szkoda, bo podoba mi się na kimś nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne trampki. Ja też swojego czasu szukałam fajnych spodni dresowych do chodzenia nie tylko po domu, ale na razie bezskutecznie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie dresy aprobuję, chyba nie zdzierżyłabym takich typowo szarych, luźnych. Fajny zestaw :)
    ✫ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wygladasz! Taki styl bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten styl świetnie pasuje do Ciebie!
    Uwielbiam takie spodnie dresowe.
    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Conversy - moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.