piątek, 7 marca 2014

Folkowa sukienka

Etniczne i ludowe wzory inspirują projektantów w sezonie wiosna 2014. Muszę przyznać, że nie jestem do końca przekonana do spódniczek uszytych z ludowych chust, ale folkowe wzory bardzo mi się podobają. Postanowiłam poszukać czegoś, co łączy ze sobą nowoczesność i etno-trend. Sukienkę znalazłam w sklepie Rosegal.com. Jest w moim ulubionym kroju, posiada fajne bufki na ramionach i te przepiękne wzory!! Mam jeszcze ochotę na bluzę w łowickie koguciki, znalazłam świetne sztuki w polskim sklepie internetowym :)

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog10
blog8
Dress - Rosegal (here) | Headband - DIY | Handbag - Vintage (piękne torebki znajdziesz TU/ more handbags here) | Earrings - H&M | Shoes - New Yorker
blog9

28 komentarzy:

  1. Fajnie, że tunika ma wcięcie w talii, a także jest rozkloszowana co daje delikatny efekt na każdą okazję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, torebka i opaska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka robi wrażenie! <3 i świetnie dobrałaś do niej wianek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :). Podoba mi się moda na etniczne wzory, o ile jest stosowana z umiarem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty i sukienka doskonale wyglądacie razem! Masz takie typowe polskie rysy, do tego te płomienne włosy i mamy zastaw idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mówię ludowym wzorom zdecydowane tak :) Cleo w teledysku Donatana zapoczątkowała szał, który ogarnia całą Polskę :) W wielu krajach to zupełnie normalne, że wykorzystuje się w modzie tradycyjne wzory. Wreszcie i Polska dogoniła.

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka przepiękna! Bardzo podoba mi się jej wzór <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz uroczo ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! A ta opaska (swoją drogą dobra robota ;)) wygląda świetnie :) co do zajęć praktycznych, tak jak kiedys rozmawialysmy- lubię je, mogę się dzieki nim rozwijac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana może w końcu coś tu napiszę. Wchodzę na Twojego bloga regularnie, bo gdzieś tam, w wirze komentarzy znalazłam jakiś Twój wpis. Pięknie wyglądasz. Z przyjemnością oglądam zdjęcia tej stylizacji. Sukienka jest nieziemska, opaska pięknie do Ciebie pasuje, a Ty sama masz niesamowitą urodę. Nie lubię aż tak bardzo słodzić, ale tym razem przeszłaś samą siebie.
    Ściskam i jeśli pozwolisz to co jakiś czas coś tu naskrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh oh dziękuję !! :* oczywiście, że pozwolę, nalegam wręcz :D

      Usuń
  12. W takim wydaniu to ja też lubię czerń ! świetna ta sukienka ! :)

    According to Sophia.

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka śliczna, ale jej jakie Ty masz cudowne brwi ;) mega zazdroszczę - i koloru i kształtu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też się bardzo podobają folkowe motywy, także Twoja sukieneczka bardzo do mnie przemawia! :) Wyglądasz w niej pięknie. I ten wianek! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny z Ciebie Rudzielec!!!
    sukienka jest prześliczna i bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, folkowa sukienka! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej , co z wynikami konkursu który trwał to 8.03?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kreacja :D Chciałabym jakąś fajną stylizacje z tańszego sklepu np. https://ptakmoda.com/3-odziez-damska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.