piątek, 14 marca 2014

"Skórzane" dresy

Najpierw zobaczyłam  je u Beyonce, później zauważyłamże podobne noszą też Kim i Rihanna. Skórzane dresy zawróciły mi w głowie. To jasne, że nie stać mnie na oryginalną wersję za 1200 dolarów, ale na szczęście znalazłam je w jednym z moich ulubionych sklepów internetowych - KLIK.
Kosztowały ok 150 zł (zaleta niskiego kursu dolara ;)), oczywiście są z tworzywa skóropodobnego, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza, bo wyglądają świetnie. Jeśli chcesz wyjść w nich na zakupy, dobierz zwykłe, czarne trampki i bluzę. Na wieczór wystarczy zamienić buty na obcasy, a okrycie wierzchnie na marynarkę i mamy fajny, wyjściowy strój w luźnym stylu.


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog9
Pants - Front Row Shop (HERE) | Jacket - H&M | Shoes - Mango | Sunnies - H&M | Handbag - Super Dodatki | T-shirt - New Yorker | Watch - Geneva (podobne TU/similar Here)
blog8

32 komentarze:

  1. :-). Prześliczna i znakomita stylizacja. Spodnie masz rewelacyjne; po mistrzowsku zestawione z tymi butami. Stylizacja godna podziwiania i warta aby się nią inspirować ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy Twojej dosc szczuplej figurze takie spodnie nie dodają Ci uroku. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się nie zgadzam. Wyglądasz rewelacyjnie! To jeden z moich-Twoich ulubionych zestawów <3

      Usuń
  3. :-) krótko i po męsku-pozazdrościć tylko Twojemu mężczyźnie;że ma tak pięknie ubraną Kobietę przy swoim boku. Wyglądasz po prostu prześlicznie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu sama przymierzam się do zakupu spodni tego typu. Fantastycznie je zestawiłaś, chociaż wydaje mi się, że mogłyby być rozmiar mniejsze. Tak czy siak wyglądasz rewelacyjnie. Sama przez neta nie kupię, bo ze spodniami miewam problem (uroki figury typu gruszka), ale znalazłam podobne w Top Secret. Mam nadzieje, że w sklepie stacjonarnym będą dostępne, bo tylko podsyciłaś moją chęć posiadania tych portek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie podoba ich "luźność" na sylwetce Izy-akurat ten fason "joggersów" powinien być trochę luźniejszy i nie opinać sylwetki. Moim zdaniem nasza Modelka wygląda w nich znakomicie;bo zauważ;że na wysokości bioder spodnie są w miarę dopasowane-i takie powinny być, natomiast ciut luźniejsze są w dolnej części nóg, luz zaczyna się trochę powyżej linii kolan;dzięki czemu fajnie układają się na nodze. Jedyne czego mi brakuje to ciut większych zdjęć i zdjęcia bez żakietu-ale i tak uważam;że jest to rewelacyjna stylizacja.
      ps.
      :-). Ja też jestem "niewymiarowa" ale wybrnęłam z tego uszyciem u krawcowej-szyte na miarę ze sztucznej skóry kosztowały ok 200 zł.

      Usuń
    2. Doskonale wiem, że ten fason powinien być luźniejszy;).Problem nie jest na wysokości bioder i w udach tylko właśnie od kolan w dół. Spodnie są nawet nie tyle za szerokie, co za długie.Częstszy problem niższych dziewczyn, bo producenci przeważnie wzrostu nie uwzględniają-no chyba, że w jeansach;) Czy masz 176, czy 164 kupując spodnie w rozmiarze M dostajesz długość na 176 (dla mnie akurat ok, bo tyle mam;)) Ale fakt-stylizacja bardzo fajna, jedna z ciekawszych.

      Usuń
    3. A na marginesie-nigdy nie powiedziałam, że jestem niewymiarowa;) Po prostu nie lubię kupować spodni bez przymierzania. Jestem maniaczką perfekcyjnego dopasowania;) Moje spostrzeżenie nie jest też w żadnym razie krytyką i odnosi się właściwie tylko do ostatniego, dużego zdjęcia;)

      Usuń
    4. To prawda, mogłyby byc trochę krótsze! Chociaż z drugiej strony, kiedy siadam, to i tak podnoszą się powyżej kostek :( wiec nie wiem ;p

      Usuń
    5. Jak chcesz podobny model (na zmianę;)), ale krótsze to polecam Ci te z Top Secret
      http://www.topsecret.pl/spodnie-damskie---spodnie-dlugie---tsp1132-troll,25008,172,pl-PL.html#color=KOLOR_122&size=S
      Ja dzisiaj kupiłam i jestem bardzo zadowolona. Cena regularna 49,99 zł. Poza tym na hasło 25JOY14 jest 25% zniżki. Za tą cenę naprawdę warto. Są z dość cienkiego materiału, ale fajnie imitują skórę. Myślę, że w XS albo S wyglądałabyś idealnie. Pozdrawiam

      Usuń
    6. :-). Powiem Ci tak-skoro wyglądasz świetnie to po co kombinować? ;-). Jak sama słusznie zauważyłaś-jak siadasz troszkę "podchodzą" do góry-jakbyś je skróciła-pójdą jeszcze bardziej; a jak popatrzysz na zdjęcia dziewczyn i modelek w tym fasonie-zauważ;że wszystkie tak się układają ;-),
      Czyli krótko mówiąc-stylizacja świetna;porteczki też i nic nie kombinuj i nie zmieniaj ;-).

      Usuń
    7. No, nie zgodzę się z twierdzeniem, że na każdym się te spodnie podobnie układają. Zdecydowanie jest różnica między np. Kim Kardashian a Rihanną noszącymi ten sam fason spodni, a wynika to najzwyczajniej w świecie z proporcji i długości nóg noszącej;) Iza wygląda fajnie w tym fasonie, bo jest szczupłą, filigranową gruszką. Na pewno jednak jeszcze lepiej wyglądałby w modelu o krótszej nogawce przy zachowaniu innych proporcji właściwych dla tego typu spodni. Jest to oczywiście drobiazg, bo jak już wcześniej wspomniałam cała stylizacja, jak i same spodnie są świetne. No i oczywiście nie ma co kombinować ze skracaniem, bo obecny efekt i tak jest więcej niż zadowalający.
      Moim zdaniem ten typ spodni zdecydowanie natomiast nie obroniłby się na sylwetce xxl, bo mimo pozornego luzu jest to model wymagający;)

      Usuń
    8. :-) a ja jednak będę broniła (igłą krawiecką ;-) ); luźniejszych fasonów tych spodni. Absolutnie się zgadzam; że Iza wygląda w nich świetnie;ale będę broniła fasonu bardziej swobodnie okrywającego sylwetkę; twierdząc;że wygląda to fajnie;zresztą; proszę poniżej kilka przykładów:
      http://www.lordandtaylor.com/webapp/wcs/stores/servlet/en/lord-and-taylor/leather-track-pants
      http://www.revolveclothing.com/elliott-label-the-ballin-track-pant-in-black/dp/ELAB-WP1/
      http://www.revolveclothing.com/viparo-stampaid-leather-track-pant-in-black/dp/VIPA-WP2/?&
      Na priva mogę podesłać jeszcze więcej linków; moim zdaniem to kwestia gustu i upodobania danej osoby; czy woli spodnie bardziej przylegające do nóg czy wybierze komfort bardziej luźnego fasonu. Kwestia gustu-jedna z Nas woli na śniadanie kawę; druga herbatę ;-).
      Co do ostatniego zdania-tu się bardziej zgodzę ;aczkolwiek nawet bardziej puszyste dziewczyny mogą nosić takie spodnie tyle;że tu będzie konieczna krawcowa i szycie na miarę-żeby idealne dopasować je do sylwetki; a że jest to możliwe-proszę-oto link ;-):
      http://ugargamelaihogaty.blogspot.com/2014/01/wyjsciowo.html

      Usuń
    9. Ale je absolutnie nie mam awersji do luźnych fasonów. Uważam tylko, że fason odzieży należy bezwzględnie dopasować do sylwetki. Czasem ślepa pogoń za trendami daje karykaturalne wyniki. Na trzech linkach, które przedstawiłaś spodnie prezentowane są przez dziewczyny o wzroście ok. 180 i rozmiarze 36. Laski mają długie, szczupłe nogi i generalnie nawet w worku będę wyglądać jak z okładki Vogue;) I o ile b.podoba mi się jak w tych spodniach wygląda Rihanna, czy Nicole Scherzinger, o tyle efekt osiągnięty w wypadku Kim Kardashian całkowicie do mnie nie przemawia-strach pomyśleć, że mogłaby zrezygnować z obcasów i założyć do nich trampki bądź balerinki;) Co do osób puszystych noszących ten fason- cóż każdemu wolno:) Kwestia gustu i estetyki własnej. Ja jestem strasznie krytyczną osobą (zarówno w stosunku do siebie, jak i do innych) i uważam, że jest wiele innych fasonów (i materiałów) korzystniejszych dla zaokrąglonych kształtów. A żeby już nie zaśmiecać Izie bloga dość rozległą polemiką, zapraszam do siebie;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Set trochę inny, przez te spodnie, ale w sumie straszne mi się podoba, uwielbiam jasne żakiety :3
    Przejrzałam Twój blog, jest inspirujący, w każdym bądź razie - będę go odwiedzać częściej; dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny zestaw <3 Gdybym była wyższa też pewnie zainwestowałabym w takie spodnie, ale niestety - obszerne fasony nie są moimi przyjaciółmi :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie masz fenomenalne i leżą wyśmienicie :) a buty to juz w ogole- nie wspomnie :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie! Podobają mi się te buty, szkoda, że ich nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, sama z chęcią bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te buty! W połączeniu z takim krojem spodni to dla mnie ideał! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko super, ale te spodnie jakoś nie do końca mnie przekonują..

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze tak fajnie w nich wygladasz a te
    spodnie już więcej nie pojawiły się na blogu ;-(
    Czy jest jakaś szansa na kolejną stylizacje z nimi? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wygladasz w tych spodniach :-).Kiedy znowu zobaczymy je w stylizacji?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.