piątek, 21 marca 2014

Tiulówka i bluzka w paski

Choroba chyba dała mi spokój, dzięki za wszystkie ciepłe słowa i porady ;*
Dzisiaj mam nowy post outfitowy. Pogoda była taka piękna, że aż żal było nie wyjść z domu chociaż na kilka chwil.
Tiulowe spódnice będą hitem wiosny, myślę, że warto się w taką zaopatrzyć. Ja mam dwie, kupione ponad rok temu w Cubusie, w śmiesznych cenach 29 SEK (ok 15zł) za sztukę. Dzisiejszym zestawem chcę wam udowodnić, że to nie przebranie, ani rzecz na specjalne okazje. Kiedy połączymy tiulówkę z balerinkami, lordsami czy trampkami, dodamy zwykły top i skórzaną kurtkę, mamy fajną stylizację na co dzień. Jest jednocześnie zwyczajna i zabawna oraz oryginalna, dzięki zwiewnej spódnicy.
Spódnice z miękkiego tiulu (czyli takie jak moja) znajdziecie na allegro i w sklepie internetowym Mosquito, a egzemplarze ze sztywnego materiału ma w swojej ofercie m.in. @A. Wiśniewska (i ceny nie zabijają ;)

blog1
blog2
blog4
blog3
blog5
blog6
blog7
blog8
Skirt - Cubus | Top - Borrowed from Sister (similar here/podobne tutaj) | Shoes - Deezee | Jacket - H&M | Handbag - Super Dodatki (here) | Bracelet - By Dziubeka (here)
blog9

24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz w tej spódnicy :D Sama chętnie bym taką przygarnęła, ale przy moich kompaktowych gabarytach wyglądałabym jak beza :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslalam, ze torebka z Reserved, bo identyczna widzialam. :-) Pikazalas, ze szpilki nie zawsze musza pasowac do kazdej spodnicy. Balerinki takze sa slodkie i dobrze wspolgraja z takimi spodnicami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna spódniczka! Uwielbiam tiulowki od zawsze. Niestety posiadam tylko jedną, w kolorze pastelowego różu. Chyba muszę sobie sprawić również czarną, bo także "lubię czerń" ;) buźki

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest FENOMENAAALNA <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna torebka, wspaniała ramoneska i jeszcze fajniejsza spódnica!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za czernią, ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne połączenie! mam słabość do tiulu, ze skórzaną kurtką spódnica wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka <3
    http://kiczplis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, chociaż ja bym tę spódniczkę skróciła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czwarte zdjęcie jest śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. JAK ZAWSZE MISTRZOWSKA CZERŃ
    <3
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną masz tę spódniczkę :) Też by mi się taka przydała, muszę poprosić Babcię o uszycie mi siostry dla mojej jasnoszarej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ajajaj <3 kocham ten zestaw! chcę tiulówkę przez Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.