środa, 30 maja 2012

Sklep z odzieżą Japan Style

Witajcie :)
W internecie zalewa nas ogrom ofert sklepów z odzieżą Japan Style. Niestety, bardzo często są to ubrania fatalnej jakości, o czym sama niejednokrotnie przekonałam się zamawiając takie rzeczy z Allegro. Niedawno odkryłam jednak sklep JAPANSTYLE24, który, jak przekonują właściciele, posiada swoje własne szwalnie, wysyłają towar z Polski i co najważniejsze KONTROLUJĄ JAKOŚĆ :) co znaczy, że ani nie będziecie musiały czekać na ubrania miesiąc, ani nie dostaniecie chłamu :) W dodatku, jeśli towar się wam z jakiegoś powodu nie spodoba, macie 30 dni na oddanie go :) Ceny są wyższe, niż te na Allegro, ale przesyłka to koszt 9 złotych, a nie tak jak na wymienionym portalu - zwykle 20-25 zł, więc i tak wychodzi na to samo :)
Ten sklep ma jeszcze jedną zaletę - ofertę dla blogujących. W taki sposób w zamian za umieszczenie tego posta, "dostanę" 10 złotych dla dzieciaków z Rodzinnego Domu Dziecka w Toruniu :):) Tak, tak moje drogie blogerki, wystarczy odwiedzić sklep, polecić go i wtedy pomagacie dzieciom :)
Wszystkie informacje znajdziecie TU.
Możecie także skorzystać z innych form "wypłaty" jak np. darmowa wysyłka, czy torebki o 50% taniej.
W ofercie sklepu możecie znaleźć mnóstwo przepięknych SUKIENEK, a pamiętajcie, że zbliżają się bale gimnazjalne, wesela a także letnie festiwale, zabawy, na których musicie wyglądać modnie i z klasą!!
Mnie w szczególności spodobały się te rzeczy:






I jeszcze rzecz, którą na 10000000% zamówię, ponieważ raz już ją kupiłam na allegro, ale okazała się zupełnie inna (gorsza oczywiście) niż powinna być, a tutaj jestem pewna, że będzie taka jak powinna i nie zapłacę miliona za przesyłkę ;P
Oto moja wymarzona bluza :)


 Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

  1. mam tą bluzę jest słodka ;D owieczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tą samą bluzę jakieś 2 lata temu własnie na tej stronie i co? Beznadzieja :/ Bluza cieniutka jak nie wiadomo co, zimno w niej a ten cały "puszek, polarek" czy co to tam jest się kruszy. :/ Może inne rzeczy stamtąd sa dobre ale ta bluza to masakra. Miałam jeszcze sukienke, która też okazała się być z okropnego materiału, gorzej niż koszula nocna.

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana narratorko, no chyba normalne, że taki puszek trochę wypada, ale ja raz zamówiłam na allegro to była bez podszewki, o 5 cm krótsza niż bylo w opisie, miała za krótkie rękawy, prześwitywała (to chyba z braku podszewki) i tak się sypała, że miała łyse miejsca :( od razu po wypakowaniu. Natomiast moja koleżanka miała wtedy brązową, kupioną jako używaną, ale zupełnie inną, z podszewką, długą i ciepłą jak kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie chciałabym wymienić swoją na tą z allegro :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A sorki, źle rozumiałam- czyli ta z allegro też była zła. No u mnie ten puszek to sie sypał straasznie, a po pierwszym praniu ręcznym to myślałam, że całkiem wyłysieje. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, to całkiem dobry pomysł :) mój aparat naprawdę słabej jakości zdjęcia robi :( sukienki są boskie, kurde! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ta pewność, że ten sklep jest ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ciuszki tam mają. a jak gatunkowo?

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje Ci pięknie :)))
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson<3

    OdpowiedzUsuń
  10. okami, tola - nie kupiłam nic w tym sklepie jak do tej pory, ale zamierzam :) o jakości zapewniają właściciele sklepu, dostałam nawet e-maila, w którym piszą, że ich rzeczy nie mają nic wspólnego z beznadziejną odzieżą z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza fajna :) ja zamówiłam 2 razy na allegro cichy z japan style.. jakość o ile można to nazwać jakością ;) tragiczne nie nadawały sie do niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, ja mam ta bluze, z allegro ;) tyle ze w kolorze brazowym i jestem z niej zadowolona, co jest dziwne bo w koncu to japanstyle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.