wtorek, 8 maja 2012

myśl pozytywnie

Hit na dziś:
A na dokładkę takie tam fotki dzisiejszego fitu, codziennego, zwyczajnego.
Motyw czaszki powtarzający się na koszulce i w bransoletkach dopasował się spontanicznie. Biżuterią chwaliłam się już w ostatnim poście, bransy są na prawdę świetnie, super wyglądają i dobrze się noszą, będę je jeszcze testować w rożnych warunkach (bo zwykle zapominam zdjąć takich rzeczy chociażby na basen) i zobaczymy jak to zniosą. Tak czy siak warto je kupić, bo są to jedne z najtańszych takich, z naturalnych kamieni (ja mam turkus i lawę wulkaniczną), namnożyło się teraz "sklepów" oferujących podobne, ale często ze sztucznych koralików, szklanych, ceramicznych, no ale one nie są zbyt trwałe (pracowałam przy wyrobie biżuterii i takie najczęściej się rozbijały, pękały, blakły, natomiast naturalne kamienie są bardzo wytrzymałe).
Buty, na które się nażaliłam ostatnio, zamierzam nosić i liczyć na to, że się trochę "wyprasują".
Legginsy z OASAP już były, noszę je często i jak na razie żadna nitka mi nie wyszła, nie rozeszły się na szwach, nie mają przetarć czy innych niespodzianek. Jedyną ich wadą jest to, że "chwytaczki" od zamków zrobiły się trochę bardziej srebrne niż złote, ale tak to już jest z takimi emaliowanymi metalami, spodziewałam się tego, tak czy inaczej - kupiłabym:)









Koszulka - SH
Legginsy - OASAP
Buty - www.deezee.pl
Plecak - Vintage
Bransoletki z czaszkami - Malvare

18 komentarzy:

  1. Wczoraj wreszcie zdobyłam te buty, jak dla mnie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba naturalnie wygodnie bez zbędnych wymyśleń :) super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny zestaw! :)

    http://mmmandkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne leginsy :)
    cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I totally love those leggings and you are very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa! cudowne legginsy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Tobie też wpadły w oko ćwiekowane lordsy = ) Fantastyczne bransoletki z czachami!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne legginsy! <3 buziol

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your pants!!! They are truly awesome.. and to answer your question I got my skirt from H&M a while back.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, za podpowiedź! tak, można przechowywać w lodówce, muszę to dopisać. :)

    koniecznie przetestuj! :)

    mega mi się podobają te Twoje legginsy *___* <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia! cudowny kolor włosów, uwielbiam taki <3 legginsy i bluzeczka super :) całośc jak dla mnie na plus! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, te legginsy są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.