czwartek, 17 maja 2012

Buty, buty... gdzie kupować?

Hej kochani :) Jestem właśnie w trakcie rozglądania się za sandałami na koturnie bądź na grubym obcasie, czegoś fajnego, modnego i w przystępnej cenie. Tak właśnie przeanalizowałam oferty popularnych sklepów internetowych, biorąc pod uwagę także inne modele. W ten sposób zrobiłam sobie subiektywne zestawienie, porównujące ceny:
DeeZee - 169 zł (;O)

                                                                                         


Czas na buty - 99 zł, moim zdaniem najładniejsze, bo mają odkrytą piętę ;)
 

Sequin - 159 zł...

Kolejne do zestawienia trafiły popularne lity, sama mam jedne z pierwszych jakie weszły do sklepów internetowych, trafiając na promocję kupiłam je za ok 150 zł z przesyłką.
 Z modeli, które obecnie proponują nam sklepy najbardziej podoba mi się ten, bo najbardziej przypomina oryginały (hehe nie to co te moje :P):
Ale, ale... kosztują aż 189 zł, DeeZee.pl
 
Więc czemu by nie wybrać tańszych, Sequin - 179zł, zawsze to dycha oszczędności...ale...


Te mają przecież ładniejszy obcas a kosztują... 159 zł!, Czas Na Buty

Musicie wiedzieć, że nie współpracuję z żadną z tych firm, chciałam tylko wam pokazać jakie mogą być różnice w cenach w różnych sklepach. Radzę wam porządnie poszukać i się zastanowić, czasem jeszcze taniej możemy kupić na allegro. 
Pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. Faktycznie, czasami warto popatrzec na allegro, tam znajduje sie buty w bardzo fajnych cenach :) Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 bardzo mi się podobają :) Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnice cenowe całkiem spore chociaż zauważyłam że, czasami buty takie jak w sklepach internetowych można spotkać w okolicznych sklepikach i halach rynkowych jeszcze taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się te sandałki z Czas na buty. Tylko nie wiem czy wydać kolejną stówę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiciowata bardzo Ci więc zazdroszczę, bo u mnie w okolicy nigdzie nie ma takich fajnych butow :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super buty, a faktycznie te z czas na buty najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze tu kochana, buty typ pierwszy takie same jak w Czasnabuty z pełną rozmiarówką!:) Wczoraj znalazłam ten sklep i się zastanawiam...różowe czy zielone?

    http://www.merg.pl/?affiliate=reska

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. Obserwuję i na pewno znów Cię tu odwiedzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. noo tylko, że na merg.pl jednak trochę droższe ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że zwracasz uwagę na to jak różnią się ceny prawie takich samych butów w sklepach internetowych ;-) teraz wiemy gdzie kupić taniej :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie różnice w cenach są! Mi też najbardziej podobają się sandałki za 99zł :P Zapraszam do siebie na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mogę polecić mój ostatni zakup, czarne:
    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/en/zara-S2012/189522/631668/T-BAR%2BWEDGE
    są mega wygodne i myślę że jednak warte swojej ceny;P

    a z tych co podałaś drugie są śliczne i cena też atrakcyjna :o

    OdpowiedzUsuń
  13. wiesz co, Anonimowy, chyba jednak wolałabym te 169 wydać właśnie w Zarze niż w DeeZee hehehe ;p bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lity na drugim i trzecim zdjeciu niczym się nie różnią, wyjaśnij mi więc jakim cudem te z firmy CzasNaButy mają inny obcas?

    OdpowiedzUsuń
  15. BluntGirl no wlaśnie moim zdaniem różnią się nieco obcasem i te drugie mają wyższą cholewkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zjawiskowe :) Niedawno zakupiłam czarne muszkietki https://www.eobuwie.com.pl/muszkieterki-eva-minge-adelmira-2h-17sm1372216ef-801.html co o nich sądziecie, podobają się?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.