poniedziałek, 14 maja 2012

Sprzedam buty :)

Moje drogie, te z was, które odwiedzają mojego Facebooka pewnie już wiedzą, że wygrałam buty w konkursie organizowanym przez portal Five Top. Niestety buciki okazały się na mnie za duże, więc postanowiłam (z bólem serca) je odsprzedać. Mam nadzieję, że zarobię na nich na tyle, że będę mogła kupić sobie podobne, mniejsze, bo (wstyd się przyznać) nie mam jeszcze nudziaków :(
Oto zdjęcia butów:



A tutaj macie link do aukcji na allegro :)
ALLEGRO
Jeśli akurat wam nie są potrzebne, spytajcie może mamy, siostry, czy koleżanki :)
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Na mnie niestety sporo za małe:( ale chętnie bym je przygarnęła takie piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo widzę imienniczka :) sama szukam swoich idealnych nude szpilek dlatego życzę powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buty <3
    Z chęcią bym kupiła, ale noszę rozmiar 38 :<<<
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. o 3,5 rozmiara za duże na mnie ;c a szkoda, bo też jeszcze nie mam żadnych w tym kolorze ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. W prawie sprzedaży:) Mam do sprzedania podkład:) Może byś chciała albo ktoś znajomy, trochę kosztuje ale kupiony był za 160 zł;/
    http://allegro.pl/podklad-estee-lauder-double-wear-desert-beige-nr12-i2338950301.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie Elu niestety nie stać na niego, ale może kto inny się skusi :) a warto bo ma bardzo dobry skład widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie przeglądnęłam gdzieś z połowę Twojego bloga i muszę przyznać, że jesteś strasznie śliczna, nie mogę się napatrzeć na Twoją twarz oraz włosy. :)
    Obserwuję! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.