piątek, 25 maja 2012

fejwrit szorts

Spodenki w kropeczki towarzyszą mi teraz często, są wygodne, luźne i przewiewne, więc idealnie nadają się na takie upały jak ostatnio :) Pewnie dostanie mi się za widoczny stanik, ale ja tam się nie wstydzę, wolę, żeby ludzie widzieli raczej bieliznę, a nie jej ewentualny brak... ihihi. Przypuszczam, że wysokie obcasy wyglądałyby tu nawet ładniej, ale byłam na zakupach i postawiłam na wygodę.
Przy takiej pogodzie snuję już leniwe marzenia o wakacjach, może jakiejś ciekawej wycieczce... ale jeszcze przede mną dwa egzaminy... Jednak dzisiaj wybieram chillout i różowe Carlo Rossi w dobrym towarzystwie :) oczywiście na ławce i z gwinta, w końcu ciepło jest!
Pozdrawiam :*






 Bluzka - hmm nie wiem jak to powiedzieć, z "drugiej ręki" (tak czy siak za darmo)
Spodenki - H&M (ok. 30 zł)
Buty - lokalny sklepik (29 zł)
Torebka - Prada, SH (ok 60 zł)
Okulary - H&M (8zł)
Pierścionek - Flo (2zł)

24 komentarze:

  1. torebka prada z sh? szczęściara! :) a spodenki mam takie w panterkę i też je lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiem, że nie za bardzo ją widać, ale już wcześniej była wiele razy więc nie chciałam nią przymulać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodenki, baletki urocze i wszytko bardzo mi się podoba oprócz czarnego stanika, który prześwituje spod bluzki:0 Ale tak czy siak wygladasz bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz;0 szorty są słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prada z lumpa! I te spodenki, świetnie :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę,że kupiłaś te CUDOWNE buty w lokalnym sklepie! Szacun. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te szorty są, lubię motyw kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szortow 36,ja mam rozmiar 36/38 sa idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki, a pierścionek straasznie mi się podoba. Masz niesamowity styl. Tak sobie oglądam Twoje zdjęcia i musze Ci powiedzieć, że naprawdęwiesz jak sie ubierać :* Pozdrawiam cieplutko i będe wpadać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są te spodenki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardo mi się mpodoba, lubię takie kuźne fajne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przepięknie! ♥

    +torebki to tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak - masz rację, to talerzyk z Flo! :) i połakomiłam się na niego właśnie teraz, po przecenie, za 10 zł! ^^ chyba ze 20 minut kucałam przy tych talerzykach i bacznie je oglądałam, który jest najładniejszy najmniej obity itp. :D patrzyłam jeszcze na miseczkę - zestaw jest naprawdę uroczy, chyba dokupię. ^^

    różówe Carlo Rossi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie :) Grochy super :)

    Adam,
    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    Do zgarnięcia karta podarunkowa z Zary na 400zł.

    OdpowiedzUsuń
  15. fason okularów jest cudowny! Kurczę, sama mam ostatnio na takie ochotę, ale najlepiej granatowe zerówki <3
    boskie spodenki<333

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię narkotyki - cielistych co??

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie, ale masz krótkie nogi i dodatkowo połączenie spodenek z takimi balerinkami dodatkowo optycznie je zmniejszyły..
    kochana-szpileczki i jazda ;-))

    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bravo pour la transparence c'est superbe...

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te baleriny, nigdzie nie mogę takich znaleźć..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.