piątek, 18 maja 2012

basic, basic

Nareszcie trochę słońca! Brakowało mi go nie tylko ze względu na posuchę na blogu (brak fotek), ale z powodu zwykłego zmęczenia tą ponurą pogodą :)
"Basicową" sukienkę z H&M już pokazywałam, ale przecież po to są tego typu wdzianka, żeby móc je łączyć z większością szafy :) żeby nie było całkiem nudno i grzecznie, zdecydowałam się na kolorową narzutkę i bransoletki oraz ćwiekowane loafersy (no namarudziłam się na nie jak zła, ale co poradzę, że mi wszędzie pasują;P) Nie stylizowałam się jakoś specjalnie, musiałam coś załatwić i na wszelki wypadek wzięłam aparat, jakby mi się zechciało zrobić zdjęcia ;)

Korzystając z okazji chciałam was o coś zapytać. Czy uważacie, że fajniejsze są blogi modowe pokazujące modę za małe pieniądze, czy takie, na których oglądamy mnóstwo drogich bibelotów, od największych projektantów, kupionych podobno za grosze (zależy, co to dla kogo znaczy)? Czy może waszym zdaniem nie da się tego porównywać? Ja kiedy zakładałam lubieczern.blogspot.com myślałam naiwnie, że bloggerki pokazują większość rzeczy z wyprzedaży, lumpeksu, tanich sieciówek, a czasem samodzielnie przerobione/wykonane. Tymczasem coraz częściej widzę, że "najfajniejsze" i "najmodniejsze" są blogi, na których zobaczymy dziewczynę ubraną od stóp do głów w Versace for H&M, albo z torbami wyładowanymi po brzegi kolekcją Marni. Co o tym myślicie? Bo ja raczej wolę oglądać sprytne kobietki, które noszą się świetnie, nie dysponując dużym budżetem... Co nie znaczy, że marzy mi się jedna czy inna rzecz z drogich kolekcji ;)
Pozdrawiam :*







Sukienka - H&M (20zł)
Narzutka - H&M (20zł)
Torebka - Tally Weijl (15zł)
Buty - DeeZee (89zł)
Bransoletki z czachami - Malvare
Pozostałe bransoletki - prezenty, DIY
 
 

15 komentarzy:

  1. wiesz co ja też wolę oglądać blogi kombinatorek:) ale warto się tez imspirowac :)
    Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te buty:) A stylizacja bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rajstopki ;)
    Zapraszam do mnie:
    alicja-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy outfit.

    kisses Kinga

    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy ten paseczek :)


    duczowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ masz piękne te włosy! *___* też chcę już taaakiee długie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super, choć osobiście nie lubię podkolanówek :)

    Z tymi drogimi bądź tanimi ciuchami to dość trudne pytanie. Powiem szczerze, że nieco drażni mnie obnoszenie się z bardzo drogimi ubraniami, choć większość z nich można znaleźć w bardzo podobnej, tańszej wersji. Jednak u mnie kryterium akceptowalności stylizacji jest to, jak wygląda ogółem i czy pasuje danej osobie, miejsce zakupu ubrań to dla mnie najmniej istotna rzecz. Podziwiam osoby umiejące ubrać się stylowo, oryginalnie, dobrze, bez względu na budżet i to, czy dana sukienka jest z najnowszej, czy ze starej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie na maksa mnie zauroczyło :) całość bardzo mi się podoba! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.