środa, 2 maja 2012

Dr Pepper, baby!

Jak nie wiesz w co się ubrać to zapytaj swojego faceta, serio. Mój znowu przybył mi na ratunek dzisiejszego wieczora, gdy biadoliłam, że nie mam w co się odziać, powiedział "Ubierz coś casualowego, bez wymyślania" (W domyśle: pośpiesz się kobieto, jeśli chcesz mieć jakieś zdjęcia, bo słońce za chwilę zajdzie ;P) No ale cóż ja bym bez niego zrobiła? Kto by mi dał takiego "mentalnego kopa"?
To wstawiam na szybko fotki i lecę upajać się złotym napojem słowiańskich wojowników, pod gołym niebem (tak, tak... piwo na ławce) póki jeszcze jest ciepło:)
Aha, no i jestem zmuszona dodać opcję moderacji komentarzy, bo już mnie delikatnie wkurzają anonimowe wypowiedzi, stwierdzające iż jestem pulpetem i powinnam się odchudzić, jak wam się nie podoba to tutaj nie wchodźcie i nie komentujcie. Oczywiście nie mam nic do ludzi, który mi piszą, że nie podoba im się jakieś zestawienie czy jakiś ciuch, nie, nie. Chodzi mi tylko o takie chamskie komentarze krytykujące mnie wprost.
Przy okazji dziękuję za wszystkie mile komentarze :)















Koszulka - SH
Spodnie - Tesco
Buty - NY
Tygrysy - Glitter
Papuga - H&M
Torebka - Alex_szwalnia

26 komentarzy:

  1. koszulka najlepsza <3
    Pozdrawiam, Kolorowa Modelina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest świetna!
    Zapraszam do mnie;
    http://kingafashion.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejj...jak ślicznie wyglądasz! Bosko to wszystko razem wygląda! ;)
    Anonimowa "krytyka"... skąd ja to znam... ;) Oczywiście mnie też chodzi o te chamskie i wredne komentarze, a nie zwykłą krytykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zwracaj uwagi na glupie komentarze! Jestes przepiekna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka cudowna jak i pazurki!



    zapraszam na GIVEAWAY i N E W OOTD
    na
    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam identyczną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow swietnie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny luźny set, super torebka :)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszulka i biżuteria:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże...!!! Naprawdę ci tak piszą... !? Nie zwracaj na to uwagi, moim zdaniem jesteś naprawdę ładna, a jak ci takie rzeczy piszą to chyba z zazdrości bo innego wyjścia nie widzę... . Fajny zestaw, świtna koszulka <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ; )

    Obserwuję, było by miło gdybyś się odwdzięczyła.
    * Obserwuję bez zdjęcia. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny strój ! Piękna bluzka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw.
    i nie przejmuj się takimi komentarzami, przecież świetnie wyglądasz :)
    I cudne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, zwłaszcza te o zachodzie ;D

    Fajna koszulka ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalnie wygladasz, a ta torebka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmiczny lakier ♥


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutnie fenomenalnie :)


    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda faceci mają zdrowe spojrzenie na modę ;)
    Świetna kopertówka, a zdjęcia na tle zachodu słońca - cudowne!

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś śliczna i masz fajna figurę. Może zazdroszczą? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. JAKIM PULPETEM?!
    jesteś niesamowicie zgrabna. na pohybel anonimkom zakochanym w rozmiarze minus tysiąc

    OdpowiedzUsuń
  21. Żądam [p]odpowiedzi, jak zrobiłaś te kosmiczne pazurki! PS. Jestem tu po raz pierwszy, spodobał mi się Twój blog i będę zaglądać częściej. Nie przejmuj się komentarzami n.t. Twojej sylwetki, nie ma ideałów na tym świecie, a już z pewnością nie jest to kwestia figury. Pozdrock! /Emka

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Emko :) pazury zrobiłam metodą stemplowania, pocięłam gąbkę do podkładu na słupki, pomalowałam paznokcie na czarno i "pociapałam" tą gąbka innymi kolorami. Na wierzch użyłam bezbarwnego z brokatem :) może zrobię jakąś instrukcję zdjęciową czy filmową po niedzieli, bo nie jesteś jedyną osobą, która o to pytała :)
    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super patent! Jak tylko znajdę chwilę wypróbuję :) Jeśli mi nie wyjdą, będę oczekiwać na tutorial od Ciebie. /Emka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.