wtorek, 29 maja 2012

Pod papugami


Wiele trendów w tym sezonie przypadło mi do gustu, jednym z nich są zdecydowanie egzotyczne printy. Podobają mi się spodnie w kwiaty, jednak bądźmy szczerzy - to nie na moje nogi ;P
Jak się zapewne domyślacie trochę czasu zajęło mi znalezienie czegoś fajnego, aż tu nagle przypadkowo trafiłam na tą piękną, kolorową tunikę w C&A. Jestem z niej bardzo zadowolona, jest świetnym ożywieniem dla zestawu :)
Nie stroiłam się za bardzo, po prostu szliśmy na lody i zrobiliśmy w drodze kilka zdjęć :)







Tunika - C&A (21,50 zł)
Spodnie - H&M (stare jak świat, ale z tego co pamiętam to ok 20 zł)
Zegarek - House (14,90 zł)
Bransoletki - DIY  (cena jednej szpulki muliny to 1,40 zł)

8 komentarzy:

  1. Super bluzka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie(trwa giveaway z Oasap!)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna tunika, uwielbiam takie ciuchy z dużymi, rzucającymi się w oczy printami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna tunika, zegarek i baleriny :)

    obserwujemy?
    http://maggie-fashion.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zastanawiałam nad tą bluzką ale w końcu nie kupiłam i teraz trochę żałuję... Świetnie wyglądasz! Masz piękny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne balerinki plus zegarek przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek jest naprawdę fajny i nie mogę uwierzyć, że kosztuje tak mało! :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutka ta bluzeczka... Zegarek ekstra. Fajnie, ze mogłam Ci pomóc, buty są idealne, nosze je prawie codziennie... Idealna wysokość, mięciutkie i pasują do wszystkiego... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.