piątek, 1 czerwca 2012

ombre nails oraz mejkap "duże oko"

Hej :) dzisiaj przygotowałam dla was takiego mini tutka do paznokci ombre :) Szczerze mówiąc, gdy oglądałam podobne zdjęcia, myślałam, że to łatwa sprawa, ale się przeliczyłam... strasznie dużo z tym "zabawy" i chyba więcej tego nie powtórzę, bo efekt nie jest taki oszałamiający. Nie sfotografowałam wszystkich kroków, bo trudno tak samemu malować i focić... Co należało by dodać: gąbeczką "stemplujemy" pazurka kilka razy, nie wystarczy tylko przyłożyć gąbki i już, czasem trzeba dodać lakieru itd. Poza tym, zanim przyciśniecie gąbeczkę do paznokcia, odciśnijcie nieco lakieru np. na okładce od zeszytu :)
Potrzeba wam:

Efekty:


 

Przy okazji mam dla was moją interpretację makijażu "doll eye". Pomalowałam tylko pół twarzy, żebyście mieli porównanie:) Właściwie to ja i tak mam duże oczy, więc może efekt nie jest taki szokujący, zwłaszcza, że zrezygnowałam ze sztucznych rzęs, ale ktoś o małych oczach w ten sposób mógłby je znacznie powiększyć ;)


Ps. na połowie buzi nie mam ani kropelki podkładu i tak wiem, że mam piegi, naczynka i niedoskonałości, ale nie śmiejcie się ze mnie :P

Na dokładkę słit focia w lusterku w moich nowych szortach z sh ;) szkoda, że pogoda się tak z*ebała :(


 Chciałabym nieco zmienić wygląd bloga, może mi coś podpowiecie? A co myślicie o takich nie-outfitowych postach? Chcecie, żebym czasem dodawała swoje kosmetyczne lub kulinarne eksperymenty??
Pozdrawiam :):*

22 komentarze:

  1. ładnie wyszły pazurki ;) ja wczoraj próbowałam ale nic ładnego z tego nie wyszło :)

    dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na "ombre" paznokcie widzę już na kolejnym blogu i chyba sama spróbuję zrobić coś podobnego. :)

    Zapraszam do siebie (nowy adres bloga - będę wdzięczna jeśli zyskam obserwatorów),
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te paznokcie, jaką gąbeczkę się do tego stosuje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie super , też prubowałam ,ale nic nie wyszło :/ nie wiem czy gąbeczkę mam nie dobra czy lakiery ... Nic praktycznie nie zostaje na paznokciu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne pazurki i fajny make up ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kama-ja użyłam gąbeczki do makijażu, ale widziałam, że można użyć np. takiej do dekupażu :)
    Modowa melodia- może miałaś nieodtluszczone pazurki?? Przed stemplowaniem polecam przylożyć do nich na kilka sekund chusteczkę, która zbierze jakieś tam brudki czy coś i umycie paznokci wodą z mydłem :) no i jak już pisałam kilka razy dociskaj gąbkę, mi po pierwszym naciśnięciu też niewiele zostało na paznokciu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wczoraj sobie takie zrobiłam tylko inne kolory- niedługo na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne te Twoje pazurki :) widze juz ktoras propozycje w Internecie na takie pazurki i chyba sie skusze w najblizszym czasie na takie cudenko :) masz bardzo ładne brwi bez makijazu, zazdroszcze ksztaltu :)

    stawiam dopiero pierwsze kroki w swiecie blogow modowych, ale serdecznie zapraszam do siebie: http://lenka-street-fashion.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paznokcie, chciałabym umieć je robić

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale świetnie wyszły, może sama wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie wyszły bardzo ładnie . Świetnie połączyłaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o ty masz gwiazdki :D bardzo fajnie:D
    A ta ombra na paznokciach genialna!:D ja dzisiaj próbowałam robic troche innym sposobem ale wziłam za podobne kolory lakierów i słabo widać:D
    Makijaż też świetny:)
    Masz cudowną cerę;o ani jednego intruza:( zazdroszczę!:(

    OdpowiedzUsuń
  14. perfekcyjne to ombre,mnie tak niestety nie wychodzi ,ale coś zaradze :) zgadzam sie z kolezanka wyzej,cera swietna..

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł z pazurkami bardzo mi się podba :) z niczego coś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie musisz się malować:) naturalność jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne ombre!
    Pozdrawiam!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi there are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog
    world but I'm trying to get started and create my own.
    Do you require any coding knowledge to make your
    own blog? Any help would be greatly appreciated!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.