czwartek, 28 czerwca 2012

stars, stars...


       Na tego typu buty "rozchorowałam" się od pierwszego zobaczenia. Nie stać mnie na oryginały, więc szukałam ładnych i niedrogich podróbek. Trafiły się w www.dash44.pl, delikatniejsze niż ich pierwowzory, pozbawione sznurowadeł, co mi jak najbardziej odpowiada. W dodatku była promocja -30% na cały asortyment i zdobyłam je za 83.99 już z wysyłką :D Pierwszy raz tam zamawiałam, jestem ogólnie zadowolona, tylko dostawa się nieco przeciąga, myślę, że powinni zmienić firmę kurierską ;)







 Koszulka - NY (29zł)
Legginsy - Allegro (ok 85zł z wysyłką)
Buty - DASH44 (83,99 z wysyłką)
Torebka - SH (6zł)
Zegarek - House (14,90 zł)
Bransoletka - DIY sznurki z Castoramy (4zł)
Kolczyki - H&M (prezent)

Zdjęcia: Marcin :*

19 komentarzy:

  1. uwielbiam legginsy i już dawno mam ochotę na tego kolczyka. na razie kasy brak.

    OdpowiedzUsuń
  2. ach też chciałam te butki,ale mi wszystkie wykupiły!;D Ogólnie to świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. już się zakochałam w butach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a cena na stronie tych butów większa dlaczego? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i bardzo dobrze, to że butów nie kupiłaś za 450 zł to tylko dobrze świadczy o Tobie ;) dla mnie wariacja !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolczyk wygląda bosko! No i przede wszystkim leginsy mi się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Legginsy normalnie KOSMOS! ;) Fajnie połączyłaś je z neonami.
    Zapraszam do siebie,może się zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. portaski cudne :) i nausznica :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę szczęściara:) no i dzięki Tobie mam swoje wymarzone koturny:) te obok Twoich sneakersów:) takich właśnie szukałam dzięku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, bo świeżo i wygodnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sugerowałabym kompletnie puścić luźno tą koszulkę, ale - jest fajnie, o!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie, masz może ochotę na obserwację?

    thefanglejungle.blogspot.com

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Leginsy swietne :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz! zazdroszczę legginsów;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.