środa, 6 czerwca 2012

Call me maybe

Co chwilę widzę gdzieś pytania "Jaki z obecnych trendów wam się już przejadł?" Odpowiedzi? Galaxy, asymetria, pastele... ale prawda jest taka, że ja ciągle widzę na ulicach mało ludzi noszących się w ten sposób, a to, że owa moda panuje na blogach nie powoduje u mnie znudzenia ;)
Poza tym mam swój sposób na to, aby gorące trendy nie przejadły mi się za szybko - przeplatam je z totalną klasyką :) I taki właśnie jest dzisiejszy strój, spokojne kolory, klasyczne kroje. Uwielbiam "doły" z podwyższonym stanem bo przywracają mojej sylwetce odpowiednie proporcje (z racji tego, że mam optycznie krótkie nogi a długi tułów staram się to odwracać ;) Nie byłam tylko pewna czy lepiej te spodnie wyglądają podwinięte czy nie, co sądzicie?? Moja siostra radzi mi je podwijać nawet do baletek i chyba ma rację, bo są na prawdę wysokie w stanie, więc to je równoważy:)
Wiem, że zdjęcia są trochę "ziarnowate" ale światło jest kiepskie, a ja nie znam się za bardzo na ustawieniach aparatu (nie wiem nawet czy mój kompakt ma takie funkcje...)










Spodnie - Gina Tricot (ok. 40 zł)
Buty - NY (34,90zł)
Bluzka - House (19,90 zł)
Marynarka - Arrogant Cat (prezent)
Torebka - znana już Prada z lumpeksu (60 zł)
Pierścionek-myszka - www.oasap.com
Naszyjnik - Top Shop (lekko zmodyfikowany, prezent)

Powoli wprowadzam małe zmiany na blogu, jak być może zauważyliście po prawej stronie pojawiły się gwiazdki, które po kliknięciu odeślą was do moich profilów na różnych portalach :) Zainspirował mnie do tego blog http://nie--ma.blogspot.com/, gdzie znajdują się takie odnośniki w kształcie kółek :) Btw. bloga polecam, ciekawe stylizacje, świetne zdjęcia, jest czym się inspirować!

22 komentarze:

  1. ślicznota! *.* :))

    a zestaw super :) bardzo stylowo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tę piosenkę! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna biżuteria ;) i swietnie ci w tym kolczyku z boku pod ustami, strasznie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię twój styl, gdyż jest bardzo wyrazisty ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz, spodenki mega ciekawe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest świetna, jeszcze takiej nie widziałam.
    Bardzo dobrze wyglądasz, począwszy od ubioru, kończąc na ładnej, uśmiechniętej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz:D uwielbiam takie fryzury :D i żakiet jest super:)

    dziękuje za miłe słowo o moim blogu:*
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw super ! i myszka <3 chcialam ja kupic kiedys,dobrze,ze mi przypomnialas o niej ;D Chcialabym umiec uczesać tak włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw - choć od niedawna uwielbiam spodnie z podwyższonym stanem! mój błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście, że trendy się mogas przejeść, ale masz rację - ja na ulicahc katowic, sosnowca, gliwic, w których bywam również nie widzę tak wiele dziewcząt w asymetrycnzych spódnicach czy z mtywem galaxy. ba! nawet block heelsy nie są tak bardzo popularne.

    wyglądasz pięknie. zwłaszcza ta urocza fryzurka. bardzo dziewczęca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie i panowie! Odnalazłam ideał kobiecego piękna! :) Tak, moim skromnym zdaniem jesteś idealna. Nie jakiś wieszak, ale KOBIETA z krwi i kości. Piękna, uśmiechnięta, pełna gracji i wyczucia stylu, świadoma swych zalet, pewna siebie. Pozazdrościć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie!! elegancko i z klasą. bardzo lubię takie outfity :)

    pozdrawiam i zapraszam na pierwsze rozdanie na blogu http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie;)
    zapraszam serdecznie

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! LOVE THE LOOK AND YOUR HAIR!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    KISSES FROM ITALY

    GIUSEPPE

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle śliczna wiadomo ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jak zwykle wiadomo...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.