niedziela, 10 czerwca 2012

What are your dreams?

Kiedy kupiłam te spodnie było to z myślą o pastelowym trendzie, który został hitem sezonu wiosna-lato. Uparcie widziałam w nich tylko żywo miętowy kolor (który podoba mi się bardziej niż maksymalnie rozbielona zieleń, przypominająca lody pistacjowe), jednak teraz, gdy na nie spoglądam marzy mi się tropikalna plaża, palmy, kolorowe rybki w krystalicznie czystej wodzie w kolorze owych rurek :)
Prawdopodobnie takie marzenia zacznę spełniać dopiero po studiach, ale wierzę w to, że kiedyś osiągnę zamierzone cele podróży - mniejszych czy większych ;)
Zwykły strój "na spacer" urozmaica mi "firankowa" kamizelka z Oasap. Przyłączył się także do nas kolorowy skarabeusz, który nie ma nic wspólnego z obrzydliwym chrząszczem! Aby podkreślić luźny, hipisowski styl dodałam drewniane kolczyki z motywem panterki, który powtarza się również na okularach. Bardzo lubię połączenie koloru spodni z kremem, brązem i złocistością bluzki :) Dla przekory mam loafersy w ćwieki do kompletu z czarno-srebrnym zegarkiem.







 Kamizelka - Oasap (22$)
Spodnie - F&F (59zł)
Torebka - Sh (30zł)
Buty - Deezee (89zł)
Top - Stradivarius (39zł)
Skarabeusz, zegarek - prezenty
Okulary - H&M (8zł)

17 komentarzy:

  1. życzę Ci byś marzenia o podróżach spełniła! mi niestety idzie z tym trudno :(

    co do stroju, kamizelka zdecydowanie przykuwa uwagę !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że spodnie, które kupiłam w bershce, nie mają tak intensywnego koloru jak twoje, moje, mimo, że myślałam, że kupuje miętowe, teraz wydają się po prostu jasne niebieskie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wszystko zestawiłaś :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się cały zestaw :) Szczególnie kolor spodni :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. kamizelka jest cudowna! jejkuuuu :) i podoba mi sie też żuczkowaty naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. marzą mi się takie spodnie :) Świetnie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute outfit! Love the pants and the shoes!!!
    xoxo asiahlynn

    OdpowiedzUsuń
  8. czaję się i czaję na te koroonkowe kamizelki :) widziałam podobną w h&m'ie i bershce.. muszę sobie w końcu jakąś sprawić, bo są obłędnie ładniusie! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka i skarabeusz swietne :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w firankowej kamizelce i skarabeuszu ♥
    Będę wpadać :3

    OdpowiedzUsuń
  11. JA robiłam bibułą, bo już od jakiegoś czasu nie ma różowej płukanki :/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny wisiorek robaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz na prawdę bardzo fajnie. Podoba mi się stylizacja. ;)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.