poniedziałek, 18 czerwca 2012

U.S.A shorts

Czy szorty z flagą U.S.A nadal są modne?? Czy już się wam przejadły? No, ale w sumie jak mogły się znudzić, skoro nikt po ulicy w takich nie chodzi, przynajmniej ja nikogo jeszcze "na żywo" nie widziałam :) A jak już kiedyś wspominałam, nadmiar pewnego trendu na blogach nie wywołuje u mnie obrzydzenia nim, wręcz przeciwnie, czuję motywację, aby "wyjść" z tym z ramek blogosfery na polskie ulice (aczkolwiek flagi Polski nie naszyłabym na spodenki:P)



Te akurat są na sprzedaż, zamierzam wykonać dla siebie kolejne, o trochę innym fasonie :)
Niby oklepany wzór, ale trochę inaczej uszyte i już są bardziej oryginalne :D
DO KUPIENIA TUTAJ
Pozdrawiam!!

18 komentarzy:

  1. Właśnie też zauważyłam przesyt na blogach amerykanska flaga, ale na ulicy cicho sza (ostatnio flagi tylko polskie;p). Spodenki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam te flagowe szorty się podobaja, sama jedne mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ładniej w nich wyglądasz jak są odwinięte:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają fajnie, ale ja nie lubię tej flagi, nie podoba mi się kolorystycznie i amerykańsko :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ten trend nie porwal, bardziej bluzka wpadla mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko ładnie i zgadzam się z twoim zdaniem że nikt w takich po ulicach nie chodzi :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka śliczna :)
    a co do szortów- ja też nigdzie nie widziałam na ulicach flagi amerykańskiej (za to polską wszędzie ale nie na szortach :P)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne szorty!
    Na dodatek idealnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobre spodnie ;d



    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się nadal motyw flagi podoba, podobał mi się jeszcze zanim był modny. Mam bluzę z takim motywem i zastanawiam się czy warto ją jeszcze nosić.:)) Ale chyba zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. poluję na takie shorty z wyższym stanem, widziałam fajoskie w pull&bear, ale przymierzałam je już ze 5 razy i...ciągle mi się wydaje, że jakoś nie pasują do mojej sylwetki :( a tak mi się podobają, z bluzką wsadzona do środka, genialne <3 sama wyczarowałaś te swoje, amerykańskie? :) obcinałaś długie czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  13. To połączenie spodenek i płaskich butów strasznie skróciło i pogrubiło Co nogi! Do spodenek z taką długością to tylko szpilki, ewentualnie krótsze spodenki bo tutaj to strasznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity look :) Dobrze ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. motyw flagi jest oklepany, przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny zestawik:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.