sobota, 16 czerwca 2012

Zyg-Zag

   Polowałam na tą bluzkę już dawno, niestety wszędzie zostały wykupione jakieś sensowne rozmiary, a 46 to jednak za dużo nawet na takiego pulpecika jak ja ;p Jednak kiedy zobaczyłam ostatnią sztukę, rozmiar 40 pomyślałam sobie "Aaaa tam! Będzie trochę szersza i już." Sądzę, że wygląda całkiem fajnie, bardzo spodobały mi się jej kolory, takie morskie, wakacyjne... Połączyłam ją dosyć nietypowo ze spódniczką w podobny wzorek, mimo, że kolory są zupełnie inne to podoba mi się całość, a wam? Swoją drogą takie szlaczki i zygzaki przypominają mi czasy szkoły podstawowej, kiedy to rysowało się takie ozdobniki w zeszytach ;P
Pozdrawiam :*







Bluzka - H&M (19,90zł)
Spódniczka - Tally Weijl (29,90zł%)
Buty - Czas na buty (ok. 80 zł z wysyłką, była promocja)
Torebka - prezent 
Bransa z czachą - Malvare (prezent)

20 komentarzy:

  1. świetnie! ładne motywy, śliczne buty;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna spodniczka! Kto by po takim zestawie pomyslal, ze "lubisz czern"? :) tak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie połączyłaś te wzorki :) strasznie podoba mi się ta koszulka, tak jak napisałaś, przywodzi na myśl wakacje, morze... świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym widziała siebie na zakupach, szczególnie w h&m! Też tak robie, biore wiekszy rozmiar, jeśli nie mam wyboru i go zwężam :D
    Btw, ładnie się prezentuje mimo dużego rozmiaru :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że wyznaję staromodną zasadę "wzorzysta góra-gładki dół" (i odwrotnie), to muszę przyznać, że Twoje zestawienie wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, szalone połączenie wzorów. :) Mam identyczną koszulę i też za dużą, bo 38.

    Na moim blogu nowa stylizacja. Mam nadzieję, że ci się spodoba. :) stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niezłą bluzkę masz. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te paznokcie ombre! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wyszło to połączenie wzorów, jak dla mnie to się nie gryzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna spódniczka! Połączenie oryginalne , wygląda ładnie i nie kiczowato, jak to czasem bywa przy łączeniu wzorów. Może to dzięki ich podobnej strukturze? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz, przepiękna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna spódniczka i ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiego pulpecika?!
    Jesteś piękną i zgrabną kobietą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great Outfit! I ♥ your Style! I'm following you now. xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie wzorów i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty, spódniczka i bransoletka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale z Ciebie sliczna (!!!!!) dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.