niedziela, 1 lipca 2012

sporty chic!

Witajcie kochani :) Tą stylizację wymyśliłam na potrzeby konkursu, organizowanego cyklicznie, co tydzień u eve-r-green. Muszą jednak przyznać, że bardzo dobrze czuję się w połączeniu dresów ze bardzo kobiecymi szpilkami! Coś mi się wydaje, że nie ostatni raz tak się odziałam :)
Zdjęcia robione "po ciemku", nie wiem jak robić ładne zdjęcia nocą, znacie może jakieś triki?? (tylko nie na lustrzankę, bo nie posiadam takowej;P)

Pamiętajcie o rozdaniu na stronie Oasap!!! 





Bluzka - Bershka (44,90zł)
Spodnie - Młodszej siostry :)
Buty - NY (34,90zł)
Torebka - Allegro (39,90zł)
Naszyjnik - Glitter (bardzo tani, znajdował się w "tajemniczym woreczku", razem z 6 innymi rzeczami, który kosztował ok 20zł, na metce zaś miał 69 zł)

Chciałabym się jeszcze pochwalić moimi nowymi "tworami", a mianowicie bransoletkami typu makrama, zrobionymi ze sznurka z pasmanterii :) Ta "Love" jest moja, natomiast "Peace" zrobiłam dla siostry :) 

Podobają się wam??

12 komentarzy:

  1. Jaka elegancja!! Kochana, to jeden z Twoich najlepszych outfitów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz ustawić czułość iso, naświetlenie i przysłonę.

    OdpowiedzUsuń
  3. to mniej więcej wiem... ale jakie wartości?:P nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! spodnie bardzo mi się podobają!

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połaczenie plus ta torebka i ten kolor :) Genialny ;)
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw! Elegancki dres. Przepięknie to wyszło. ;)
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalnie wyglądasz :o Genialne jest to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny zestaw , taki niebanalny co bardzo cenię :*
    szpilki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopertówka i zegarek bomba! Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne bransoletki,mogłabyś może dokładniej pokazać jak je zrobiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to zwykła makrama :) ciężko tak na zdjęciach pokazać, ale będę robił na handelek ;) zaglądaj :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw i ciekawe połączenie ognia i wody czyli sportowych spodni i szpilek-bardzo fajny i sympatyczny zestaw ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.