niedziela, 8 lipca 2012

DIY panterkowe ramki

Po pierwsze przypominam o rozdaniu na OASAP. Kończy się ono 10 lipca, wystarczy wybrac trzy rzeczy, rozmiary, zagłosować i trzymać kciuki! Sama wzięłam udział ;)

Ostatnio zrobiłam remont pokoju i stare, czerwone ramki nie pasowały już kolorystycznie. Nie dysponuję nieograniczonymi środkami na wystrój, ale również lubię mieć coś wykonanego własnoręcznie, zdecydowałam się więc przerobić ramki :)
Materiał panterkowo-paskowy kupiłam w celu zrobienia koszulki z krzyżem, trochę mi go zostało, w sam raz na rameczki i może coś jeszcze... ;), ale o tym innym razem.
 Nieco się namęczyłam, szukając odpowiedniego kształtu pasków :P W końcu wycięłam po dwa krótsze i dłuższe, skośnie, ale z zapasem, aby zawinąć pod spód.
 Tak wyglądają gotowe ramki:

Podobają wam się??
Pasują do kokardki na moim nowym wieszaku na naszyjniki :)

7 komentarzy:

  1. Wow...! Przecudowne są!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na wieszak już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramki, chyba sama spróbuję zrobić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny element dekoracyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam panterke pod wszelka postacia :) Ubrania, dodatki, kolczyki itp. i inne ;))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat jestem w trakcie remontu, stare ramki są w najróżniejszych kolorach, więc nie wszystkie pasują - dziękuję za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te ramki wyszły i wieszak na korale jest super:) pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.