poniedziałek, 23 lipca 2012

Nie lubimy robić!




Zdaję sobie sprawę, że pewnie niewiele z was słucha rapu, zwłaszcza polskiego. Ja właśnie słucham i chciałabym przedstawić wam pokrótce pewien zajebisty projekt autorstwa Donatana, łączący polski folk z hip hopem."Jest to płyta w całości wyprodukowana przez Donatana okraszona żywymi instrumentami zespołu Percival na której można usłyszeć najpopularniejszych wykonawców gatunku hip-hop." P-o-l-e-c-a-m!

Przy okazji mam też do pokazania zestaw :)
Nigdy wcześniej nie miałam porządnych okularów przeciwsłonecznych, nosiłam takie zwykłe z sieciówek, które podobno czasem bardziej szkodzą niż pomagają. Prawdopodobnie nigdy nie pozwoliłabym sobie na taką "markową" parę, tu jednak przyszła z pomocą moja siostra i pewien ekskluzywny lumpeks (;P) w Sztokholmie. Dostałam je co prawda w prezencie, ale wyciągnęłam z siostry cenę, ok 100 zł. Muszę przyznać, że warto zainwestować w jedne, lepsze okulary. Moje wrażenia: nosząc je nie widzę świata na "brązowo", tylko jakby było... pochmurnie? Aha, i wchodząc do pomieszczenia nie robi mi się nagle noc, nie muszę ich nawet zdejmować :D No i mają te gwiazdeczki... ^^
Pozdrawiam!





 Okulary - Dior
Bluzka - Bazar (25zł)
Spódnica - Bazar (40zł)
Buty - Deezee (89zł)
Kamizelka - Stara kurtka+DIY
Torebka - Lump (6zł)
Zegarek - Class Ohlson (prezent)
Bransoletka - DIY


19 komentarzy:

  1. świetnie :) kamizelka wyszła genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za rapem, ale skoro polecasz... ;) niezła spodniczka i swietne, oryginalne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw! lubię Cię w takich wydaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hah. ta piosenka ciągle od kilku dni chodzi mi po głowie ;-)

    dior- chyba nie oryginalne jak widze;-)

    xoxo, daga

    OdpowiedzUsuń
  6. Weszłam pierwszy raz na Twojego bloga a tu post o rapie.. i zdanie "pewnie niewiele z Was słucha rapu". Ja słucham i znam projekt, o którym piszesz ;) Ja słucham głownie Piha, on wprowadził mnie w świat polskiego rapu, następnie Chada, Łona, kiedyś Lilu, Wdowa, Borixon, Kajman ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w torbie♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się bardzo podoba spódnica i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw. chyba pierwszy raz widzę asymetryczną spódnicę, połączoną w sposób, który mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja slucham niekiedy rapu, ale muzyka jest zbyt piekna, by sluchac tylko jednego stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna prezencja :) Strój idealnie dobrany do figury :) Trzy razy na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buty i fajnie zestawiona spodnica :)
    Dodajemy do obserwowanych i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy element ubrania podoba się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.