środa, 11 lipca 2012

Biało - czarno

Znudziło mi się już sztampowe połączenie ciemnego dołu z jasną górą, nie miałam w swojej szafie białych rurek, więc postanowiłam to zmienić. Całkiem fajny model znalazłam na wyprzedaży w House :)
Nie starałam się kombinować, w tym zestawie nie znajdziecie ani jednego akcentu kolorystycznego, dobrze czuję się w takim "bezbarwnym" stroju.






 Spodnie - House (59zł)
Bluzka - SH (chyba 16 zł, ale nie pamiętam dokładnie)
Torebka - Prada, sh (60zł)
Zegarek - Class Ohlson (prezent, ale chyba ok 80 zł)
Oksy - Marcina
Bransa - Glitter (7,99zł)
Pierścionek - House (2,99zł)

Zdjęcia: Marcin :*

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam stylizacje, w których jest tylko połączenie bieli z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe rurki sa fantastyczne, bardzo podoba mi sie rowniez ich cena ;) fakt, bialy dół i ciemna gora to dobre rozwiazanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i bardzo Tobie do twarzy w takich zestawach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie ;d


    U mnie dzisiaj nowy ootd - zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna :) klasyczne kolorki w nieklasycznym wydaniu! na plus :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam bialo-czarne polaczenia, a w tym zestawie "na odwrot"bardzo mi sie podobasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. Nieprzekombinowanie ale z klasą! :) I takie delikatne dodatki... cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. baardzo ładne zdjęcia, genialne szpilki i biżuteria :))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wystarczy skopiować baner z postu konkursowego (na samym dole notki) i wkleić na swoją tablicę na facebook'u ;) Świetna stylizacja, ładnie leżą na tobie te spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygladasz :) Uwielbiam połaczenia czerni i bieli :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie sie prezentujesz :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy plener, biel i czerń zawsze są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak widać, czasami nie potrzeba eksperymentów, by dobrze wyglądać. :)


    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna bluzka i bizuteria!

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia w jakimś przepięknym miejscu *_* cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie znudzi mi się połączenie bieli z czernią! :) wyglądasz fenomenalnie, jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podoba ten zestaw

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.