piątek, 13 kwietnia 2012

fit do Biedronki

Tytuł? Ostatnio pod fitem jednej z blogerek jakiś życzliwy anonimek napisał jej, że nadaje się w sam raz na zakupy do Biedronki. Ja w moim dzisiejszym stroju właśnie byłam w owym sklepie, sprawdziłam, i tak - nadał się :D
Normalnie głupio mi wyginać się przed obiektywem przy ludziach, ale panowie pracownicy, grzebiący przy drewienku byli nad wyraz tolerancyjni (wręcz "olewczy"), że zupełnie nie przeszkadzała mi ich obecność, co innego jacyś ciekawscy ludzie, którzy patrzą na aparat jak na technologię pozaziemską... ehh... 












 Spodnie - F&F
Szpilki - Czas na buty
Koszula - Terranova
Torebka - Kangol
Biżuteria - KappAhl, Castorama


21 komentarzy:

  1. jesli tak ladnie chodzisz ubrana do Biedronki to az ciekawa jestem stroju na specjalne okazje;);D
    swietne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa Iza co za buty!!! Ja to bym sobie w nich nogi od razu połamała;P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty i spodnie! :)
    dobry ten fragment z biedronką :P anonimom powinno się ucierać nosy :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja - bardzo podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw, spodnie i buty mają rewelacyjny kolor. Podoba mi się również naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo, uwielbiam kolor twoich spodni. Fajny jest też naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyglądasz! :)

    ja do Biedronki się aż tak nie stroję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra, dobra, jeszcze peruka do wszystkiego i pif paf wszyscy padną ze śmiechu, a Chuck Norris spłonie z zazdrości :D

    Jeszcze pół biedy z tym narażaniem się na spojrzenia i kpiny przechodniów, kiedy się ma porządny aparat, bo ja ze swoim rzęchem wystawiłam się na wszechobecne pośmiewisko przechodniów do momentu, kiedy jeden staruszek podszedł i powiedział, że "fajnie będzie", cokolwiek miał na myśli :)

    Jak więc nie stanowić społecznego elementu próżności i egoizmu, a eksponować swoją pasję i hobby??? Nie wiem, chyba trzeba odpuścić i robić swoje...

    W ogóle cała Ty świetnie wyglądasz, jednak chciałam zwrócić uwagę na bardzo dobrze zrobiony makijaż, mi jest ciężko uchwycić swój w obiektywie, a Tobie się tak udało i mogę sobie podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I pardon za błędy, pisanie na szybkości przed filmowym seansem, kiedy ukochany pogania jest trudne :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, Twoje buty, i kolczyk ♥ (od daawna marzę o nim właśnie w tym miejscu) i spodnie, i koszula i kolor włosów i w ogóle cała Ty! ;o ♥
    No po prostu się zakochałam ! :P

    Obserwuję i z pewnością będę zaglądać częęęęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne buty<3


    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25067660 zapraszam na wyprzedaż szafy! ciuchy po 5zł:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor spodni:) Ja bym jednak wciągnęła koszulę w spodnie:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są super!!;)
    Masz ładne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Zakochałam się w twoich spodniach! Obserwujemy? Ja już myślę że się odwdzięczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie założyłabym tak jasnych spodni... bo po prostu źle bym się w nich czuła :)
    Buty są nieziemskie !
    A masz typ urody, który niezwykle pasuje mi z tą prostą czarną koszulą :) super

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie założyłabym tak jasnych spodni... bo po prostu źle bym się w nich czuła :)
    Buty są nieziemskie !
    A masz typ urody, który niezwykle pasuje mi z tą prostą czarną koszulą :) super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.