sobota, 7 kwietnia 2012

1 urodziny lubieczern.blogspot.com!!

Witajcie!
Dzisiaj mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny :):):)
Przez ten rok bardzo się rozwinęłam, poznałam lepiej swój styl, wdrożyłam się w świat mody i utknęłam w nim na dobre ;)
Oczywiście blog przeżywał wzloty i upadki, ale koniec końców cieszę się, że już rok wytrwałam w prowadzeniu go i na pewno nie jest to ostatni rok ;)












Wiem, że dzisiaj miałam podać wyniki konkursu, ale z racji tego, że i tak są święta i paczkę mogłabym nadać dopiero we wtorek, postanowiłam przedłużyć termin zgłoszeń do poniedziałku, do godziny 15.00. Wyniki w poniedziałek wieczorem. Wszystkie zgłoszenia po godzinie 15.00 nie będą akceptowane. Proszę także o dokładniejsze czytanie zasad, niestety anonimowi nie mogą brać udziału w konkursie, bo trzeba być publicznym obserwatorem bloga.
Więc... zgłaszajcie się ;)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie wygladasz :)
    Wesolych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy! ;)
    Świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie wydaje mi się, żebyś potrzebowała intensywnie pracować nad sobą, wyglądasz naprawdę rewelacyjnie :) Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat i wesołych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dl bloga! Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ! Twoje kreacje są rewelacyjne :)
    Mega mnie sie podoba :)
    Mam nadzieje, ze nas nie opuscic i bedziesz nadal blogowac :)
    Buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego naj naj z okazji urodzin bloga!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne stylizacje,najlepszego!!!

    i wesolutkich swiat!!

    u mnie romwe giveaway!
    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.co.uk/2012/04/romwe-easter-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. sto lat!
    + kocham każde Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku, ja swój obchodziłam 6 ;))) Boska jest ta beżowa spódnica i futerko z kapturem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym CIę okradła z kilku ciuszków:P wszystkiego najlepszego, świętujesz urodziny bloga:)? obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! Kolejnego roku, dwóch, pięciu, dziesięciu! <3
    Boskie zestawy, mój ulubiony to ten ze spodniami z obniżonym krokiem, poezja! <3




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje roczku i życzę następnych rocznic! Dziękuje bardzo za miły komentarz, ja też na pewno będę tu wpadać :) muszę przyznać, że zauroczyła mnie Twoja uroda, masz piękne rysy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.