środa, 18 kwietnia 2012

Ręce do góry!

Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie czy kolorystycznie przypominam dziś policjanta? Sweterek w kolorze navy blue, ciemno - niebieskie dżinsy i granatowa marynarka zagrały mi dzisiaj wyjątkowo dobrze. Do tego mała torebka w kolorze... uwaga, granatowym! Myślę, że gdyby nie te szpilki, parę złotych akcentów i fikuśne groszki na podszewce, mogłabym wyglądać groźnie ;)
Fryzura powstała dzięki Mary-Kate Fashion, a raczej filmikowi z YouTube, który udostępniła;p KLIK może mój dobierany nie jest taki idealny, jak ten w wykonaniu autorki nagrania, ale mi się podoba :P
Co do makijażu, to dzisiaj zaszalałam z kolorową kreską, muszę przyznać, ze ten trend bardzo mi się spodobał ;)
Do 30 kwietnia trwa konkurs na facebooku, w którym biorę udział i proszę was o lajki, jeśli wam się podoba moja stylizacja :)












Sweter - H&M
Spodnie - SH
Buty - NY
Naszyjnik - Top Shop
Marynarka - Textil Market









16 komentarzy:

  1. Ta fryzura jest G E N I A L N A *.*
    No i detale robią całą stylizacje, co uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie przypominasz policjanta...
    Świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowną masz fryzurę i świetne okulary :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekna fryzura i swietny zestaw... naszyjnik dodaje pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kokardka we włosach jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna fryzurka ;) i bardzo ładnie ci w tej czerni

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna fryzura i piękny naszyjnik :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie z ROMWE.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna fryzura :D
    Próbowałam sobie taką zrobic, ale mi nie pasuje:( mam płaska głowe;( hahaa :D
    dlatego robie sobie warkocza z przodu :D ty wyglądasz ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i elegancka, za kierownicą wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.