wtorek, 10 kwietnia 2012

new in !

Przedstawiam wam kilka nowości w mojej szafie :)
Sukienka ma miętowy kolor ze złotym połyskiem (czego mój aparat "nie widzi"), latem idę na wesele, więc będzie "jak znalazł" :)
Balerinki były miłością od pierwszego wejrzenia, dosłownie. Czółenka ze sklepu Czas na buty mam już od jakiegoś czasu, jednak czekają na lepszą pogodę ;)





Sukienka - River Island, SH
Czółenka - Czas na buty
Balerinki - sklep o wdzięcznej nazwie "Niesłychanie buty tanie" w mnie w mieście ;)

13 komentarzy:

  1. balerinki takich jak szukam ;p bardzo fajne łupy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie!!! te buty sa boskie obie pary!!!!!!!! chce chce che ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)miałam farta co do tych butów, bo czółenka kosztowały tylko 80 zł z przesyłką (polecam promocje w sklepie Czas na buty) no a baleriny jedyne 29 zł!

    OdpowiedzUsuń
  4. balerinki są obłędne :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko świetne. koniecznie pokaż w zestawach :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutkie baleriny! :) chcę takie! szkoda, że w moim mieście nie ma takich fajnych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow ta sukienka na Tobie musi wygladac oblednie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty, balerinki najlepsze <3 Widziałam takie na eBayu w dobrej cenie, ale niestety jak to często bywa na ebayu 3 razy droższa wysyłka mnie odstraszyła ;c

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie :3
    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like you blog!
    Keep posting dear!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciao! Very nice this products!! Do we follow each other also with Bloglovin? :) Ciao from Italy,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpileczki eleganckie :) Ciekawie wygląda ten outfit, może osobiście pokusiłabym się o dłuższą koszule, ale mimo wszystko rewelacja! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.