sobota, 28 kwietnia 2012

I got sunshine in my bag

Jak się ubrać, żeby się nie usmażyć za sprawą wiosennego słońca? Nie wiem. Starałam się bardzo, ale kolana i tak zrobiły mi się czerwone.
Zdjęcia nie były planowane, no, ale skoro już je mam to pokażę.
Z góry dziękuję wszystkim "życzliwym" za uszczypliwości co do mojej figury, darujcie sobie, mam was w dużym poważaniu. Już mnie zaczyna drażnić, że spoko są tylko blogi i ludzie w rozmiarach zero, albo plus size, a o normalnych, PRAWDZIWYCH (tak, tak, uważam, że prawdziwa kobieta to nie ta w rozmiarze 52...) rozmiarach w ogóle się nie mówi.
Witajcie, nazywam się Iza, noszę rozmiar 38 i tak już zostanie.
Aha! I jeszcze 10 minut po zrobieniu zdjęć opychałam się lodami ihihi :)
Jeszcze przez dwa dni możecie zagłosować na moją stylizację, jeśli wam się oczywiście podoba, w konkursie Chouette Vintage na facebooku, wystarczy, że klikniecie "lubię to" pod moim zdjęciem:
KLIK








 Koszulka i spódnica - kupione w Hurtowni Awanti, ale nie pamiętam z jakiej są firmy
Trampki - Deichmann
Plecak - Vintage
Bransoletki - Vintage, prezent ;)

17 komentarzy:

  1. Dziekuje : ) nie przejmuj sie komentarzami, wygladasz naprawde pieknie, a ludzie sa po prostu zazdosni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś piękna! ♥
    bardzo lubię Twój styl no i Twoją figurę ♥ Masz śliczne kobiece kształty a takim z rozmiarem zero wychodzą tylko kości .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo fajnie ;) po prostu ładnie i zdrowo ;)
    a nie jak wieszak na którym wiszą ubrania ;)
    i masz super kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam lubie te twoje 38 :) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. współcześnie zanikło pojęcie normalne.. Taka przepaść, jest xs, jest s, potem nie ma nic, a potem pojawia się XL i XXL. A co najgorsze, powoli w dziwnych ludzkich móżdżkach Mka i Lka zaczyna być tym samym co XXLka. Jak dla mnie masz piękne figurę ;)
    a takie zestawy, które zostały przypadkowo obfocone uwielbiam najbardziej! Trampki to to co kocham, bluzka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, zakochałam się w tych topach pod koszulkę, zamiast staniczków! :) planuję go kupić i tak się czaję i czaję... :) ale muszę zakupić! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, tak, wiem, że w bershce, i to chyba całkiem przystępnie bo jakoś 24,90 zł? :) to z rossmana jest też mega dobre, ale muszę Ci powiedzieć, że to z marks$&spencer o niebo lepsze! :) i któż by pomyślał, że w odzieżowym takie cudeńka, hehe... ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary mają super oprawki, bransoletki super, bardzo mi się podoba zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękną figurę! ja sama noszę L, chociaż to głownie ze względu na to, że wysoka jestem dość :)
    stylizacja jak zwykle świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna :) Piękna figura sama mam podobną i jestem dumna ze swoich kształtów :D ty też bądź a ludzie którzy uważają inaczej niech się bujają ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę trochę mnie zatkało...chyba jedyny komplement na jaki mnie stać w tym momencie to :
    wyglądasz zaj.. tzn.znakomicie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twój kolor włosów, okulary i trampki. :) Cały zestaw świetny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.