wtorek, 24 kwietnia 2012

codzienność

Nie chce mi się.
Oh! Jak mi się ostatnio nie chce!
Moje stroje odzwierciedlają ten niechcemizizm, wstaję, wrzucam coś na siebie, nawet włosów nie chce mi się układać, więc zaplątuję je nad karkiem w "niewiadomoco".
Nie jest to objaw depresji, braku weny czy złego humoru. To po prostu, zwyczajne, słodkie, że aż lepkie lenistwo, które zazwyczaj włącza mi się w głowie w okolicach kwietnia i maja. W czasie, kiedy powinnam działać jak najprężniej, ze względu, chociażby, na zbliżający się koniec semestru, albo lato, do którego moje ciało jest średnio przygotowane ;p
Całe szczęście, mam Olę, która wyciągnie mnie dzisiaj na basen ;)












Bluzka - H&M
Leggi - Gina Tricot
Butki - Allegro
Torebka - Sh
Katana - Allegro/Bershka

18 komentarzy:

  1. wow<3 cudownie Ci w tej fryzurce! uwielbiam Twoją buźkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez sie podoba twoja fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :)
    butki są urocze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie wyglądasz :)
    a jakie masz cudowne bransoletki :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne są te baletki :-)

    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w tych włosach wyglądasz rozbrajająco :) brak mi słów !!

    OdpowiedzUsuń
  7. fryzurka śliczne ♥
    stylizacja również bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. REWELACJA
    ZAPRASZAM DO MNIE :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz ładne włosy *.* a stylizacja bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, super zestaw. Bardzo podobają mi się twoje bransoletki:D:D
    I masz śliczne włosy:)
    Może obserwujemy?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty i okulary. :)

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze miec Cie w obserwowanych masz taka sama budowe ciala jak ja! Ohh bede zagladac ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a wiesz, że właśnie z lenistwa rodzą się najlepsze wynalazki? fryzura przecież jest tego żywym przykładem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie masz spięte włoski kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  15. w tak spiętych włosach, wyglądasz nieziemsko! do tego okulary i padam :D super

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci w tej fryzurze, eksponuję Twoją śliczną buzię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.