piątek, 20 kwietnia 2012

koperta XXL

W tym sezonie wszystko zmalało. Projektanci kuszą nas krótkimi sukienkami, odkrywającymi ciało topami, a także prezentują mini torebeczki. Tylko ona jedna, postanowiła "urosnąć" do rozmiaru XXL, zdominować nasze stroje, grać pierwsze skrzypce! Już dosyć ukrywania się w cieniu wieczorowych sukni, błyszczących pantofelków i bujnych, hollywoodzkich fal! Kopertówki pewnym krokiem wstąpiły do mody ulicznej, polubiły się z płaskimi butami, dżinsami a nawet z trampkami! Ich nazwa nie oznacza już "malej torebki, do ręki", teraz jest to "absolutny hit mody" - nic dodać, nic ująć.
Ja postanowiłam połączyć "olbrzymi" trend z jednym z najmodniejszych w tym sezonie kolorów i tak oto w moje łapki wpadła doskonała koperta od Alex_Szwalnia. Właściwie zamierzałam uszyć podobną sama, ale ta kosztowała tylko 39,99 więc reasumując koszty materiałów i pracy krawcowej (no nie, jeszcze taka zdolna nie jestem, żeby samej szyć na maszynie :P), zdecydowałam się jednak torebkę kupić. Nie zawiodłam sięi szczerze polecam:)










Torebka - Tutaj
Bluzka - Stradivarius
Marynarka - SH
Zegarek - House

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjna kopertowka! Ile kosztowala? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Limonka !! To jest to :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Katsuumi ;) wystarczy przeczytać notkę, napisałam, że kosztowała 39,99 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam też podobają się duże kopertówki! :)
    Super zestaw, torebka i zegarek dodają koloru.
    Pozdrawiamy xoxo


    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne dodatki, zwlaszcza ta torebka i pomysl na paznokcie ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest mega!!

    obserwujemy ;)"?

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek <3
    świetnie wyglądasz!

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka jesteś śliczna!:) kopertówka pierwsza klasa, sama poluje ta jakąś neonową :) dodam do obserwowanych :);*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor ma ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
  10. kopertówka fajnie wszystko ożywiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wszystko razem wygląda :)
    zaczynam śledzić i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To na bransoletce sama napisałaś , prawda?
    Jak to zrobiłaś, czy to flamastry z kwasem, ?
    Proszę o odpowiedz na adres karolinahetmanczyk6@wp.pl
    Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.