czwartek, 26 kwietnia 2012

leave me alone, stupid song

Czytałam kiedyś, że jeśli ciągle śpiewa się tą samą piosenkę, w myślach czy na głos, znaczy, że mozg nas swędzi. Mnie chyba swędzi już z tydzień, spać nie mogę, bo ciągle coś nucę :P
Kiedyś będąc w Sztokholmie zobaczyłam jedną dziewczynę w obłędnych legginsach, czarnych z wstawkami w panterkę. Oszalałam na ich punkcie, siostra uświadomiła mi, że są z H&M'u więc zwiedziłam chyba wszystkie te sklepy (a jest ich tam milion, w samym centrum, jeden obok drugiego!) i... no właśnie, i nic! Chyba miały wzięcie;p No w każdym razie od tamtej pory wypatrywałam chociażby podobnych i trafiło mi się!! Te pochodzą ze sklepu www.oasap.com. Bałam się, że będą beznadziejnej jakości, ale przyjemnie się rozczarowałam :) Z przodu są uszyte z eko skóry i takiego milutkiego materiału, natomiast z tyłu z elastycznego materiału. Mimo teoretycznie pogrubiającego wzoru mam wrażenie, że mnie wyszczuplają, a wy?
Jedyna ich wada, to to, że są dosyć krótkie, więc nie polecam ich wysokim osobom, no chyba, że lubią (modne, zresztą) spodnie o długości 7/8 :) Na pierwszy raz dostaniecie 25% zniżki na zakupy więc przykładowo za te leggi zapłacicie 21$ zamiast 28 :D no i mają darmową przesyłkę, więc ogólnie polecam :)
Czuję, że się przykleję do tych legginsów, więc spodziewajcie się ich jeszcze :P










 Sweter - H&M
Torebka - Sh
Buty - Allegro
Legginsy - OASAP

29 komentarzy:

  1. Ale przepięknie wyglądasz:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty piękna jesteś, no!
    już pisałam na fb - legginsy są świetne ♥ i prezentują się super w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do legginsów nie jestem przekonana, ale naszyjnik mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmieniłabym tylko buty - reszta genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... wyglądasz bosko, a te legginsy rzeczywiście cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okulary, torba, biżuteria:) Bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja, dziewczyno masz świetną figurę :D
    Co do leginsów, chyba je zamówię i zarezerwują dla wyłączności, zakochałam się nich :)
    NIEBIAŃSKIE

    Ps. Kochana zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnoszę troche inne wrażenie, wydaje mi się, że bardziej dodają wagi niż ujmują... no ale faktycznie wyglądają ciekawie i zwracają uwagę, sama bym pewnie nie miała odwagi na taki wzorek.
    Ogółem jest ok, na mój gust 4/5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trés feminine, magnifique, bravo !!!
    ça donne envie de t'envoyer des jupes des robes des petits hauts det de la lingerie de France !
    Tu aimerais ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sorry, I do not understand French :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój styl i blog;) Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super legginsy ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok I don't speak english very well...
    Do you want french dress skirt shoes ?

    OdpowiedzUsuń
  14. please contact me on my mail :) kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już te legginsy na Modnej Polce, super są - od razu zwracają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Ty masz śliczny uśmiech !:) Fantastyczne leginsy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jesteś! i kocham Twoje buty. wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  18. ujdą :P ale nie polecam ich do chodzenia po kostce;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo klimatyczne zdjecia i bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  20. masz bardzo ladne zdjecia, bardzo podobaja mi sie Twoje legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny naszyjnik! A spodnie bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oddaj mi te spodnie ! ja je chce !
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny sweter!!

    xx alex

    check my new post;)

    www.placetrends.blogspot.com

    www.placetrends.blogspot.com

    www.placetrends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym coś doradzić, ale absolutnie nie po chamsku i złośliwie:) według mnie te spodnie nie wyglądają na Tobie zbyt dobrze. Piszesz, że są długości 7/8 i dlatego nie polecasz ich wysokim osobom. To błąd! Spodnie takiej długości bardzo skracają nogi, dlatego szczególnie wysokie osoby mogą sobie na nie pozwolić. Niskie osoby, jeżeli już się na nie decydują, powinny wybierać te, z wysokim stanem i łączyć je z krótką górą oraz wysokimi obcasami. Ty dobrałaś do nich koturny, które sięgają aż za kostkę co też skraca nogę i nie prezentuje się najlepiej. Poza tym piszesz, że te spodnie Cię wyszczuplają. Moim zdaniem nie potrzebujesz "wyszczuplania" :) , jednak według mnie te spodnie Cie pogrubiają. Czarne wstawki po bokach są OK, ale wzór w panterkę, rozszerzający się ku górze sprawia, że Twoje biodra wydaja się szersze niż są w zupełności. Oczywiście to tylko moje zdanie i możesz się z nim zgodzić lub nie. POZDRAWIAM;)

    OdpowiedzUsuń
  25. milo chociaż raz przeczytać, że nie potrzebuję odchudzania :) ale niestety, czy "stety" mi się podobają te legginsy i ten cały zestaw, więc zamierzam go nosić i tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.