piątek, 9 maja 2014

Cygaretki

Pewnie wiele z was dostanie czkawki, kiedy zobaczy te zdjęcia. Niestety, muszę was zmartwić, otóż tak bardzo mnie to nie obchodzi... ;)
Dobrze czuję się w tym modelu spodni, ba, nawet ubieram je do płaskiego obuwia ;) Ostatnio gdzieś przeczytałam wielką mądrość, mówiącą, że życie jest za krótkie, żeby przejmować się, że spódnica maxi, spodnie 7/8, albo cokolwiek innego nam nie wypada. Z resztą to tylko ubranie, w dodatku moje. Zatem jeśli widok mojej sylwetki w cygaretkach sprawia ci ból, do widzenia!

Pants, Jacket, Shirt - H&M | Handbag - Super Dodatki | Shoes - Mango | Bracelet - By Dziubeka | Watch - Gift (similar here/podobne tutaj)

22 komentarze:

  1. Nie uwazasz, ze te spodnie strasznie skracaja nogi? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważasz, że ja się jest dużym, to powinno się umieć czytać? ;>

      Usuń
    2. Nie uważasz, ze mowilam ogolnie? ^^

      Usuń
    3. I jak, henna się nie zmywa? ;)

      Usuń
    4. no właśnie się nie zmywa :) nawet woda i piana z szamponu są zupełnie nie ufarbowane na rudo, podczas mycia ;)
      Ale myślę, że mój kolor to jednak zasługa nałożenia henny na farbę chemiczną, bo odrosty już nie są tak jasno-rude.

      Usuń
  2. spodnie i żakiet są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo mam w mojej wielkiej d... co kto myśli o mojej figurze...:) Jakbym nie miała więcej zmartwień :) Poza tym masz ładna figurę i rozmiar w porządku, chyba 38?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne ubrania, ładnie się komponują, dobrze wyglądasz! :)

    www.dayafterdaysuzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam że powinno się nosić to co się lubi, jeśli dobrze się czujesz w jakimś ubraniu to po prostu go wkładaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie, cały set bardzo udany.

    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. Samą prawde napisalas ;) ale akurat mnie się wydaje, ze wcale źle nie wygladasz :) fajnie pasuja ci te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyglądasz w tych spodniach źle . Bardzo dobrze , że nie przejmujesz się opinią innych . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz a ten kolor włosów cudowny masz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację!
    kiedyś się przejmowałam, że nie mogę nosić krótkich spodenek, bo za grube, za krótkie nogi i powiewający cellulit, czy cośtam jeszcze innego. Ale na miłość boską, nie będę się przy upałach grzać w długich spodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, my, kobiety mamy tendencję do przesadzania, zatem pewnie nic Ci tam nie "powiewa", ale ja też myślałam kiedyś podobnie, zwłaszcza, kiedy byłam dużo młodsza i nie miałam ani cienia cellulitu! To dopiero jest paradoks :P teraz, kiedy zmagam się z tym problemem, staram się nim nie przejmować i nosić to, na co mam ochotę ;)

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz,jesteś śliczną dziewczyną a jak komuś się nie podoba niech nie patrzy:) chociaż wątpię ponieważ wyglądasz REWELACYJNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!! :* sporo jest takich osób, którym się nie podoba, ale wszystkim się nie da dogodzić ;)

      Usuń
    2. Dokładnie,każdemu podoba się co innego,ale ważne żebyś Ty się w tym dobrze czuła:)odkąd zaczęłam zamawiać spódniczki od A.Wiśniewskiej w ten sposób natknęłam się na Twojego bloga i jestem tu codziennie:) Nie gniewasz się jak czasem podpatrzę coś z Twojej stylizacji?;)

      Usuń
  12. torebka z zary? polowałam na nią, ale niestety... wykupiona :(

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie elementy garderoby są podpisane :) torebka nie jest z Zary

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.